We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own ideas to life, learning and advancing both within and across teams and departments.
We say no to office politics and pointless meetings. We celebrate curiosity, experimentation, and passion beyond code. We are very open to people growing both within and beyond their teams and departments. And this is where we suggest starting today.
We are seeking a dynamic and ambitious individual for the Executive Assistant to the BOD.
Curious. Logical Thinking. Growth Mindset. Smart. Hungry for success.
In this role, you will
- Coordinate with various departments to monitor workload distribution, ensure compliance with timelines, issue reminders for task completion, and facilitate seamless interdepartmental operations.
- Conduct data analysis, manage information, and documentation, and develop comprehensive dashboards and visualizations to present data in a clear and accessible manner.
- Coordinate and manage the BOD’s meetings, including scheduling, preparing agendas, following up on action items and ensure all meeting details are organized and prioritized.
- Handle logistics such as business travel arrangements, collect invoice and reimburse.
- Provide general administrative support to the BOD, including managing files, handling confidential information, and assisting with special projects.
- At least 3 years of experience as an executive assistant or administrative professional, ideally supporting BOD executives in a high-growth or technology-focused company.
- Strong ability to prioritize and manage multiple tasks and projects with exceptional attention to detail and quality.
- Proficient in analyzing information, preparing presentations, and clearly presenting data.
- Excellent communication skills with a professional and helpful demeanor.
- Capable of working autonomously, making decisions with discretion and using initiative to address gaps and streamline processes.
- Creative problem-solving skills with a proactive and positive approach to challenges.
- Proficient in English with a minimum IELTS 7.0, both in written and verbal forms, with high-quality presentation skills; fluency in Vietnamese/French is a plus.
- Competent in using Microsoft Office, Google Workspace, and other collaboration tools like Slack.
- Experience in a fast-paced environment with fluctuating priorities and deadlines, and flexibility to adapt to changes.
- The only Vietnam's Best IT Company awarded by ITViec for 6 consecutive years.
- We are proud to have a diverse team, with 13+ different nationalities represented, and we believe that our differences make us stronger. We also offer plenty of opportunities for our employee’s personal growth. And we believe in giving everyone the freedom and responsibility to do their work. We don’t sugarcoat things - we tell you exactly what we can do, and then we do it.
- Laptop is provided.
- Community Tech activities.
- A fun & dynamic environment and freedom to be creative.
- Modern office with a flexible relaxing zone.
- 13th-month salary pro-rata (based on performance).
- Performance review 2 times/ year.
- Extra Premium Healthcare & Annual Health-check.
- Loyalty Program: life insurance worth 1 billion VND.
- 15 days annual leaves.
Working time: Monday - Friday (9AM - 6PM)
THREELAND TRAVEL được biết đến là công ty du lịch lữ hành quốc tế chuyên về khách inbound và là một thành viên của Gray Line Worldwide.
Threeland Travel đặc biệt chú trọng tới mảng du lịch có trách nhiệm và ý thức bảo vệ môi trường theo hướng bền vững đi đôi với tầm nhìn lâu dài.
Threeland hiện có 60 nhân viên, đều là những bạn trẻ năng động, sáng tạo, yêu thích du lịch và luôn nhiệt thành chào đón những thành viên có cùng niềm đam mê và nhiệt huyết.
Trong môi trường làm việc năng động và thử thách, bạn hoàn toàn có thể theo đuổi và phát triển sự nghiệp một cách toàn diên nhất và có cơ hội làm việc với các đối tác đa văn hóa, đa quốc gia.
Khách hàng của chúng tôi chủ yếu từ các thị trường nói tiếng Anh, Đức, Tây Ban Nha, Bồ Đào Nha và một số ngôn ngữ châu Âu khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động vui chơi, team- building, thường niên của công ty: nhảy flashmob, lớp học Yoga, trung thu, mừng sinh nhật theo team, những ngày lễ kỉ niệm khác…
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
- Du lịch 2 lần/ năm: Kỳ nghỉ đông và nghỉ mát hè trong và ngoài nước. ( Hỗ trợ các thành viên gia đình đi cùng, tùy thuộc vào thời gian gắn bó của nhân viên).
Lịch sử thành lập
- Công ty được cấp giấy phép hoạt động du lịch quốc tế tại Việt Nam vào năm 2003 và nhượng quyền thương hiệu Grayline Vietnam vào năm 2010 (chi nhánh của Grayline Quốc Tế của Mỹ tại Việt Nam ).
Mission
- Với tinh thần đồng đội tận tâm, chúng tôi có xu hướng cung cấp các tour du lịch độc đáo và chăm sóc chuyên biệt từng khách hàng, mang đến trải nghiệm sống động có một không hai đầy cảm xúc với văn hóa địa phương.
Từ việc đặt ra các mục tiêu và nhiệm vụ hiệu quả trong 5 năm tới, Threeland đang nỗ lực hướng tới tương lai bền vững bằng cách hỗ trợ các đối tác nâng cao nhận thức về tính bền vững và du lịch có trách nhiệm trên mọi điểm đến.
Mặt khác, chúng tôi duy trì các văn phòng trên khắp Đông Nam Á cùng nhiều đại diện trên toàn cầu để đảm bảo mọi khách hàng có thể tận hưởng một hành trình với sự sáng tạo và cảm hứng tự do nhất trong khi vẫn đảm bảo an toàn tuyệt đối. -
Slogan của Threeland là "Simply your best local friend'' – Là một người bạn địa phương tốt nhất của bạn”. WHY THREELAND - Phát triển không ngừng với tỷ lệ tăng trưởng hàng năm. • Hệ thống kinh doanh minh bạch, chiến lược phát triển rõ ràng, thường xuyên mở rộng thị trường.