Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
- Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
- Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
- Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
- Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduation from University or above.
- At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
- Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
- Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
- Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
- Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution-based services.
- Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
- Possess the financial and business acumen to build compelling account-growth plans.
- Robust knowledge of the client/industry space.
- Consultative Business Development mentality and approach.
- Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
- Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
- Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
- Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
- Negotiate effective commercial terms and agreement.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 33 - 40
- Thời gian làm việc: - 8 AM - 5 PM, Monday – Friday (Onsite) & Bi-weekly Saturday (WFH)
- Đồng nghiệp:
- Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
- Global oriented working environment.
- Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams. - Phúc lợi:
- Promotion opportunities & Salary increase every year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th-month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Extra Health and Incidence Insurance.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities. - Lương: Cạnh tranh
THREELAND TRAVEL được biết đến là công ty du lịch lữ hành quốc tế chuyên về khách inbound và là một thành viên của Gray Line Worldwide.
Threeland Travel đặc biệt chú trọng tới mảng du lịch có trách nhiệm và ý thức bảo vệ môi trường theo hướng bền vững đi đôi với tầm nhìn lâu dài.
Threeland hiện có 60 nhân viên, đều là những bạn trẻ năng động, sáng tạo, yêu thích du lịch và luôn nhiệt thành chào đón những thành viên có cùng niềm đam mê và nhiệt huyết.
Trong môi trường làm việc năng động và thử thách, bạn hoàn toàn có thể theo đuổi và phát triển sự nghiệp một cách toàn diên nhất và có cơ hội làm việc với các đối tác đa văn hóa, đa quốc gia.
Khách hàng của chúng tôi chủ yếu từ các thị trường nói tiếng Anh, Đức, Tây Ban Nha, Bồ Đào Nha và một số ngôn ngữ châu Âu khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động vui chơi, team- building, thường niên của công ty: nhảy flashmob, lớp học Yoga, trung thu, mừng sinh nhật theo team, những ngày lễ kỉ niệm khác…
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
- Du lịch 2 lần/ năm: Kỳ nghỉ đông và nghỉ mát hè trong và ngoài nước. ( Hỗ trợ các thành viên gia đình đi cùng, tùy thuộc vào thời gian gắn bó của nhân viên).
Lịch sử thành lập
- Công ty được cấp giấy phép hoạt động du lịch quốc tế tại Việt Nam vào năm 2003 và nhượng quyền thương hiệu Grayline Vietnam vào năm 2010 (chi nhánh của Grayline Quốc Tế của Mỹ tại Việt Nam ).
Mission
- Với tinh thần đồng đội tận tâm, chúng tôi có xu hướng cung cấp các tour du lịch độc đáo và chăm sóc chuyên biệt từng khách hàng, mang đến trải nghiệm sống động có một không hai đầy cảm xúc với văn hóa địa phương.
Từ việc đặt ra các mục tiêu và nhiệm vụ hiệu quả trong 5 năm tới, Threeland đang nỗ lực hướng tới tương lai bền vững bằng cách hỗ trợ các đối tác nâng cao nhận thức về tính bền vững và du lịch có trách nhiệm trên mọi điểm đến.
Mặt khác, chúng tôi duy trì các văn phòng trên khắp Đông Nam Á cùng nhiều đại diện trên toàn cầu để đảm bảo mọi khách hàng có thể tận hưởng một hành trình với sự sáng tạo và cảm hứng tự do nhất trong khi vẫn đảm bảo an toàn tuyệt đối. -
Slogan của Threeland là "Simply your best local friend'' – Là một người bạn địa phương tốt nhất của bạn”. WHY THREELAND - Phát triển không ngừng với tỷ lệ tăng trưởng hàng năm. • Hệ thống kinh doanh minh bạch, chiến lược phát triển rõ ràng, thường xuyên mở rộng thị trường.