Mô tả công việc
• Commercially promoting Zannier Bãi San Hô in the local Vietnamese and APAC region
• Contracting APAC trade partners for Zannier Bãi San Hô and achieving a steady flow of business
• Managing the cooperation with our APAC Sales Offices and driving them to produce
• Sales calls locally and internationally as required
• Travel to the resort to conduct site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels as launched by the DOSM/Head Office
• Close cooperation with the DOSM in regard to Direct Consumer sales
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Assisting the DOSM in preparations of presentations, SWOT analysis, market research, sales action plans etc.
• Good understanding and regular review of KPIs (occupancy, ADR, RevPar etc.)
• Attendance at selected trade shows with the objective to generate business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Managing the Sales Manager based in HCM and assisting with local corporate, MICE and trade sales in the domestic market
• Generate group leads and handle requests from proposal stage to handover to the operations
• Pursue PR opportunities where possible
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the DOSM
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- 5 working days, 2 days off per week
- 12 annual leaves per year
- Entitlement to full social insurance package as stipulated; 24/24 accidents insurance.
- Annual outing trip provided by company
- Room rate benefits for employees
Yêu cầu công việc
- Proven background as a Director of Sales at an international 5-star property.
- Diploma/Bachelor's degree or equivalent education background in any major.
- Excellent communication skills in English and Vietnamese. Any other language is a plus.
- Strong business writing and critical thinking abilities.
- Logical thinker with strong problem-solving skills.
- Assertive and forward-thinking.
- An empathetic leader who can inspire and motivate a team.
- Strategic planning
- Sensible prioritizing
Yêu cầu hồ sơ
THREELAND TRAVEL được biết đến là công ty du lịch lữ hành quốc tế chuyên về khách inbound và là một thành viên của Gray Line Worldwide.
Threeland Travel đặc biệt chú trọng tới mảng du lịch có trách nhiệm và ý thức bảo vệ môi trường theo hướng bền vững đi đôi với tầm nhìn lâu dài.
Threeland hiện có 60 nhân viên, đều là những bạn trẻ năng động, sáng tạo, yêu thích du lịch và luôn nhiệt thành chào đón những thành viên có cùng niềm đam mê và nhiệt huyết.
Trong môi trường làm việc năng động và thử thách, bạn hoàn toàn có thể theo đuổi và phát triển sự nghiệp một cách toàn diên nhất và có cơ hội làm việc với các đối tác đa văn hóa, đa quốc gia.
Khách hàng của chúng tôi chủ yếu từ các thị trường nói tiếng Anh, Đức, Tây Ban Nha, Bồ Đào Nha và một số ngôn ngữ châu Âu khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động vui chơi, team- building, thường niên của công ty: nhảy flashmob, lớp học Yoga, trung thu, mừng sinh nhật theo team, những ngày lễ kỉ niệm khác…
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
- Du lịch 2 lần/ năm: Kỳ nghỉ đông và nghỉ mát hè trong và ngoài nước. ( Hỗ trợ các thành viên gia đình đi cùng, tùy thuộc vào thời gian gắn bó của nhân viên).
Lịch sử thành lập
- Công ty được cấp giấy phép hoạt động du lịch quốc tế tại Việt Nam vào năm 2003 và nhượng quyền thương hiệu Grayline Vietnam vào năm 2010 (chi nhánh của Grayline Quốc Tế của Mỹ tại Việt Nam ).
Mission
- Với tinh thần đồng đội tận tâm, chúng tôi có xu hướng cung cấp các tour du lịch độc đáo và chăm sóc chuyên biệt từng khách hàng, mang đến trải nghiệm sống động có một không hai đầy cảm xúc với văn hóa địa phương.
Từ việc đặt ra các mục tiêu và nhiệm vụ hiệu quả trong 5 năm tới, Threeland đang nỗ lực hướng tới tương lai bền vững bằng cách hỗ trợ các đối tác nâng cao nhận thức về tính bền vững và du lịch có trách nhiệm trên mọi điểm đến.
Mặt khác, chúng tôi duy trì các văn phòng trên khắp Đông Nam Á cùng nhiều đại diện trên toàn cầu để đảm bảo mọi khách hàng có thể tận hưởng một hành trình với sự sáng tạo và cảm hứng tự do nhất trong khi vẫn đảm bảo an toàn tuyệt đối. -
Slogan của Threeland là "Simply your best local friend'' – Là một người bạn địa phương tốt nhất của bạn”. WHY THREELAND - Phát triển không ngừng với tỷ lệ tăng trưởng hàng năm. • Hệ thống kinh doanh minh bạch, chiến lược phát triển rõ ràng, thường xuyên mở rộng thị trường.