Mô tả công việc
- Look after existing producing accounts by following all enquiries, assuring the clients satisfaction;
- Look for new accounts to regenerate and increase the productivity of the Account portfolio;
- Assist in drawing up the marketing plan, define precisely guest requirements and offer under the supervision of higher level;
- Promote the hotel services and special events/Promotions at the hotel in all sales calls;
- Negotiate prices with clients and issue contracts and / or offers under the supervision of the Director of Sales and Marketing;
- Look at the monthly production of the accounts and present to Director of sales and Marketing overlook of the accounts;
- Looks for group leads, quote the groups, follow up the quotation with the ultimate goal of their confirmation;
- Prepare a monthly sales planning to be presented to the Director of Sales and Marketing in advance.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- More than one year experience in a similar experience in the luxury hotel with Corporate background;
- Bachelor's degree in Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
- Excellent oral and written communication in English is a must;
- Knowledge of international/regional source markets would be added advantage;
- Proactive, guest service oriented, excellent presentation skills;
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint) and other tools;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.
Contact infor:
(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)
THREELAND TRAVEL được biết đến là công ty du lịch lữ hành quốc tế chuyên về khách inbound và là một thành viên của Gray Line Worldwide.
Threeland Travel đặc biệt chú trọng tới mảng du lịch có trách nhiệm và ý thức bảo vệ môi trường theo hướng bền vững đi đôi với tầm nhìn lâu dài.
Threeland hiện có 60 nhân viên, đều là những bạn trẻ năng động, sáng tạo, yêu thích du lịch và luôn nhiệt thành chào đón những thành viên có cùng niềm đam mê và nhiệt huyết.
Trong môi trường làm việc năng động và thử thách, bạn hoàn toàn có thể theo đuổi và phát triển sự nghiệp một cách toàn diên nhất và có cơ hội làm việc với các đối tác đa văn hóa, đa quốc gia.
Khách hàng của chúng tôi chủ yếu từ các thị trường nói tiếng Anh, Đức, Tây Ban Nha, Bồ Đào Nha và một số ngôn ngữ châu Âu khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động vui chơi, team- building, thường niên của công ty: nhảy flashmob, lớp học Yoga, trung thu, mừng sinh nhật theo team, những ngày lễ kỉ niệm khác…
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
- Du lịch 2 lần/ năm: Kỳ nghỉ đông và nghỉ mát hè trong và ngoài nước. ( Hỗ trợ các thành viên gia đình đi cùng, tùy thuộc vào thời gian gắn bó của nhân viên).
Lịch sử thành lập
- Công ty được cấp giấy phép hoạt động du lịch quốc tế tại Việt Nam vào năm 2003 và nhượng quyền thương hiệu Grayline Vietnam vào năm 2010 (chi nhánh của Grayline Quốc Tế của Mỹ tại Việt Nam ).
Mission
- Với tinh thần đồng đội tận tâm, chúng tôi có xu hướng cung cấp các tour du lịch độc đáo và chăm sóc chuyên biệt từng khách hàng, mang đến trải nghiệm sống động có một không hai đầy cảm xúc với văn hóa địa phương.
Từ việc đặt ra các mục tiêu và nhiệm vụ hiệu quả trong 5 năm tới, Threeland đang nỗ lực hướng tới tương lai bền vững bằng cách hỗ trợ các đối tác nâng cao nhận thức về tính bền vững và du lịch có trách nhiệm trên mọi điểm đến.
Mặt khác, chúng tôi duy trì các văn phòng trên khắp Đông Nam Á cùng nhiều đại diện trên toàn cầu để đảm bảo mọi khách hàng có thể tận hưởng một hành trình với sự sáng tạo và cảm hứng tự do nhất trong khi vẫn đảm bảo an toàn tuyệt đối. -
Slogan của Threeland là "Simply your best local friend'' – Là một người bạn địa phương tốt nhất của bạn”. WHY THREELAND - Phát triển không ngừng với tỷ lệ tăng trưởng hàng năm. • Hệ thống kinh doanh minh bạch, chiến lược phát triển rõ ràng, thường xuyên mở rộng thị trường.