Mô tả công việc
Manage purchasing parameters in AS400 and keep it updated and accurate.
Placement of orders with vendors, as well as, expediting, deferring and canceling.
Master the progress of ongoing new programs and make it happen as fast as possible.
Communication and management of vendors.
- Daily order delivery communications.
- Weekly forecast communication.
- Monthly / Periodically review with vendors to point out their strengthen and weakness and action plan if needed.
- Yearly / Periodically review the purchasing volume/value with Vendor to set up next price target.
Analyzing and maintaining appropriate inventory levels; do not store slow moving aged inventory.
Basic technical mastery of product managed by.
- Understanding the basic test need and how it performed.
- Basic production process.
- Filing all the technical standard and master sample.
Responsible for completing personal professional development plan.
Performs other related jobs as assigned by Supervisor/ Dept Head.
Education:
- Apics certification preferred.
- Four- year university degree or similar level of knowledge and experience.
Experience: 2- 5 year experience in purchasing.
Knowledge of Product and process knowledge.
Skills and Abilities:
- Good inventory management.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Measure and control performance goals and standards.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- MS Office (Excel, Word, PP).
*Work in shifts (from 1:00PM- 9:00PM), allowance is provided.
Kinh nghiệm: 2 Năm
Ngành nghề: Mỹ thuật / Nghệ thuật / Thiết kế, Sản xuất / Vận hành sản xuất, Nội ngoại thất
Cấp bậc: Nhân viên
Địa điểm: Bình Dương
Hình thức: Nhân viên chính thức
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Education:
- Apics certification preferred.
- Four- year university degree or similar level of knowledge and experience.
Experience: 2- 5 year experience in purchasing.
Knowledge of Product and process knowledge.
Skills and Abilities:
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Good inventory management.
- Measure and control performance goals and standards.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- MS Office (Excel, Word, PP).
*Work in shifts (from 1:00PM- 9:00PM), allowance is provided.
Quyền lợi
- Tăng lương
- Phụ cấp
- Du Lịch
- Nghỉ phép năm
- Chế độ thưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Laptop
- Đồng phục
- Đào tạo
- Xe đưa đón
- Công tác phí
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:25:02
Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm Và Bánh Kẹo Phạm Nguyên có gần 30 năm kinh nghiêm chuyên sản xuất, xuất khẩu bánh kẹo, bao gồm: Bánh bông lan, bánh Cookie, bánh Cracker, bánh Pie phủ Socola,..
☑ Thành lập từ năm 1993, từ một cơ sở sản xuất gia đình chỉ vài công nhân, người sáng lập - bà Nguyễn Thị Dung, vốn xuất thân từ R&D
☑ Đến nay đã trở thành một trong những công ty gia đình thành công nhất Việt Nam với 2 nhà máy tại Quận Bình Tân và Long An, với hơn 1.500 công nhân viên.
☑ Sản phẩm Phạm Nguyên đã có mặt khắp 120.000 điểm bán lẻ khắp lãnh thổ Việt Nam và hơn 20 nước trên thế giới.
☑ Sản phẩm được sản xuất trên chuyền nhập từ Châu Âu, chất lượng hảo hạng, giá cả hợp lý, thích hợp cho mọi nhu cầu tiêu dùng hoặc biếu tặng.
☑ Quy trình sản xuất, kiểm soát chất lượng của Phạm Nguyên luôn tuân thủ chặt chẽ theo các tiêu chuẩn :
+ Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001 – 2008 áp dụng năm 2004
+ Hệ thống quản lý an toàn thực phẩm Haccp RvA áp dụng năm 2008.