Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
Leadership
- Supports management in executing overall merchandise business plan and portfolio to achieve the set target.
- Support cross-functional and project teams to deliver strategic recommendations, new product platforms and/or programs.
- Shows presence, understanding of the product portfolio and leads by communicating vision, building teamwork and motivating positive actions to achieve results.
- Coordinate with internal and external teams and vendors to develop integrated plans.
Planning and Execution
- Execute the day to day activity including:
• Tracks, analyzes and communicates product and program performance.
• Work with team leads and involve in the forecasting and business analysis.
• Creates TO, orders for products including recommendations for products, pricing and positioning.
• Collaborates with internal and external team members for the daily operating of products launch
Business Requirements
- Provides product demand & planning expertise and executes program responsibilities.
- Manages the product costing with budget allocation.
- Evaluates information and identifies issues of growth and develop resolutions and recommendations.Summary of Experience
- Progressive experience in demand and planning of merchandise/retails (2-3 years)
- Project coordinating skill in a cross-functional environment (2-3 years)
- Experience with or exposure to working with international company is a plus
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Must be able to work in a matrix environment, able to collaborate cross functionally, and be a strong team player.
- Strong analytical skills and numerical skills
- Strong demand planning skills
- Language proficiency in English (and other Asian language a plus).
- Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing.
- Ability to work both independently and as part of a team.
- Strong organizational and problem solving abilities.
- Ability to balance multiple priorities and meet deadlines.- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
TNT Medical thành lập năm 2006, là một trong những nhà phân phối thiết bị y tế hàng đầu tại Việt Nam. Chuyên cung cấp, tư vấn và triển khai các giải pháp tổng thể về hạ tầng và trang thiết bị y tế cho các bệnh viện trên phạm vi toàn quốc.
Có quan hệ đối tác bền vững với các hãng sản xuất thiết bị y tế hàng đầu thế giới, và trên nền tảng tạo dựng niềm tin và hướng tới lợi ích chung, TNT Medical luôn đảm bảo cung cấp trang thiết bị chất lượng cao và dịch vụ sau bán hàng tận tuỵ tới các bệnh viện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Trong suốt 10 năm qua, chúng tôi không ngừng nỗ lực nâng cao kiến thức chuyên môn, năng lực tư vấn thiết kế, thi công, và triển khai hàng loạt các dự án quy hoạch và quản lý bệnh viện với quy mô lớn nhỏ khác nhau