Việc làm Trung Tâm Bảo Hành One

Cập nhật 13/10/2024 22:59
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Bảo Hành One
[Melia Vinpearl Phu Quoc] Melia Connect Agent/ Nhân viên Tổng đài
Trung Tâm Bảo Hành One 5.0★
1 đánh giá 18 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

1. Be well-groomed and personal hygiene is maintained to the standards of Melia employee handbook.

2. Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection.

3. Answers guest’s inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request

4. Takes room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.

5. To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest services for deeper.

6. Ensures that the guest's name is used where possible in appropriate way

7. Be responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly

8. Performs personalized wakeup call efficiently and consistently

9. Be responsible for monitoring wake-up call log and takes appropriate action if a call is not answered.

10. To have full knowledge and understanding of each Department Heads position and their role to know who all members of staff are within the hotel

11. To have a complete operational knowledge of the hotel, including geographical layout, services provided and security

12. To have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests' questions.

13. To have knowledge of daily events in the hotel

14. Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times

15. Builds up good working relationships with inter-related departments

16. Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

17. Handles “ Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction

18. Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor

19. Delivers high quality service to guests. Ensures guest needs and reasonable requests are met.

20. Seeks opportunities to continually improve guest service.

21. Take appropriate action to resolve guest complaints

22. Promotes the hotel products and services to any query

23. Adheres to strict confidentially with regards to guest’s information.

24. Demonstrates professional attitude and behavior at all times

25. Maintains a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests. Be knowledgeable in all areas of the Hotels Food & Beverage outlets.

26. Adheres to the hotel’s security and emergency policies and procedures.

27. Must have a thorough knowledge of emergency procedures, i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and acts accordingly.

28. Fully conversant with Hotel Fire procedures and to carry out your role swiftly in the event of an emergency

29. Performs other duties assigned by the Superiors

Quyền lợi được hưởng

  1. Social insurance contributions as per labor law.
  2. PVI insurance coverage after 6 months.
  3. Professional and friendly working environment.
  4. Opportunities for career development and learning from industry experts.
  5. Attractive welfare benefits and advancement opportunities.
  6. Home visit allowance

Yêu cầu công việc

  1. EDUCATION AND TRAINING: College degree or above
  2. Hotel management specialty or tourism specialty
  3. LANGUAGE: Good English or Korean, written & spoken.
  4. Computer skills

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV via email: Recruitment.mvppq'a'melia.com

For further information, please contact: Mr. Dinh 0347645992 (Zalo)

Khu vực
Báo cáo

Trung Tâm Bảo Hành One
Trung Tâm Bảo Hành One Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
721 Trường Chinh, P.Tây Thạnh, Q.Tân Phú,Tp.Hồ Chí Minh,Việt Nam

1. Thành lập
Được thành lập từ tháng 06 năm 2001 (gồm 04 thành viên - tính tới thời điểm 2018 gồm 250 thành viên cho các vị trí hoạt động)
2. Chuyên ngành
Trung Tâm Bảo Hành One chuyên phân phốii và Sửa Chữa - Bảo Hành 3 dòng sảng phẩm như Laptop - Tablet - Smartphone được hợp tát các hảng như Apple - SONY - LENOVO - ASUS - SAMSUNG - HP - MICROSOFT - ACER - VIVO - HUAWEI và hơn 50 hãng sẵn sàng suất linh kiện điện tử chuyên ngành.
3. Phương Châm gìn giữ
"Sự an tâm của khách hàng - Là sứ mạng của Laptop One"


Review Trung Tâm Bảo Hành One

5.0
1 review

04/09/2024
Kỹ sư sửa chữa máy tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc lý tưởng cho những ai muốn học hỏi và phát triển

Những nghề phổ biến tại Trung Tâm Bảo Hành One

Bạn làm việc tại Trung Tâm Bảo Hành One? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Tâm Bảo Hành One

Trung Tâm Bảo Hành One

Click để đánh giá