Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
We are seeking a highly motivated and customer-focused Software & Data Support Specialist who is fluent in English to join our rapidly growing team. In this role, you will be responsible for providing exceptional customer support for our software products, ensuring that all inquiries and issues are resolved in a timely and professional manner. You will be the primary point of contact for our Australian customers and will work closely with our development team to ensure that issues are resolved quickly and efficiently.
Duties:
- Provide technical support to our Australian customers via phone and email in a timely
- Troubleshoot software issues and work with customers to resolve them
- Escalate issues to the development team as needed
- Document and track customer issues and resolutions
- Provide training to customers on how to use our software products
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Fluent in English (both written and verbal)
- Proven experience in a customer support role or related
- Experience working with software products, preferably in a technical support role
- Excellent communication and interpersonal skills
- Customer-focused mindset with a passion for providing exceptional customer service
- Good understanding of the Australian market and culture is a plus
If you are a customer-focused problem solver with a passion for technology, we encourage you to apply for this exciting opportunity. As a member of our team, you will have the opportunity to work with a dynamic group of professionals who are committed to providing exceptional customer support. We offer competitive compensation and benefits packages, as well as opportunities for professional development and growth.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
- Responsible reward
- Employee of the month reward, Employee of the year reward
- Project Bonus
- Seniority allowance - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
- At HCM the office
- At Australia office - Độ tuổi: 18 - 38
- Thời gian làm việc: 8 a.m- 5 p.m
- Phúc lợi:
- Company trip yearly
-13th Bonus - Ngày nghỉ:
-12 days/year
- Vietnamese holiday and christmas day 25/12 - Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
1. Thành lập
Được thành lập từ tháng 06 năm 2001 (gồm 04 thành viên - tính tới thời điểm 2018 gồm 250 thành viên cho các vị trí hoạt động)
2. Chuyên ngành
Trung Tâm Bảo Hành One chuyên phân phốii và Sửa Chữa - Bảo Hành 3 dòng sảng phẩm như Laptop - Tablet - Smartphone được hợp tát các hảng như Apple - SONY - LENOVO - ASUS - SAMSUNG - HP - MICROSOFT - ACER - VIVO - HUAWEI và hơn 50 hãng sẵn sàng suất linh kiện điện tử chuyên ngành.
3. Phương Châm gìn giữ
"Sự an tâm của khách hàng - Là sứ mạng của Laptop One"
Review Trung Tâm Bảo Hành One
Nơi làm việc lý tưởng cho những ai muốn học hỏi và phát triển