Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Intern
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |HCM Office: 01 Bạch Đằng, Bluesky Office Building, P2, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
The Sales Intern is responsible for assisting to generating potential customer lists, maintaining client information in the CRM system, creating marketing materials, analyzing marketing metrics, and performing administrative tasks as assigned.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
Yêu cầu công việc
► Education and experience:
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Vạn Xuân Group
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
VivaHome - 20 Vườn Lài - An Phú Đông, Quận 12
Năm 2005, VẠN XUÂN GROUP - VIVA HOME được thành lập với mục tiêu trở thành tập đoàn bất động sản hàng đầu Việt Nam.
Năm 2019, đánh dấu bước ngoặt quan trọng khi VẠN XUÂN GROUP ra mắt thành công dự án HAPPY ONE Phú Hòa tại TP. Thủ Dầu Một, tỉnh Bình Dương. Đây được xem là dự án nền tảng cho quá trình “chuyển mình” từ lĩnh vực kinh doanh nhà phố, đất nền sang căn hộ chung cư. Trên hành trình tương lai, VẠN XUÂN GROUP cam kết mang đến những sản phẩm thực – giá trị thực, đảm bảo lợi ích tốt nhất cho Quý Khách hàng và Quý Đối tác.
Review Vạn Xuân Group
2.0
1 review
20/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Cty mang văn hoá gia đình đặc thù, môi trường làm việc rất phức tạp
Những nghề phổ biến tại Vạn Xuân Group
Bạn làm việc tại Vạn Xuân Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Vạn Xuân Group
Click để đánh giá