- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Năm 1997, một doanh nhân Australia cùng đối tác kinh doanh người Việt đã thành lập Tổng công ty Đồ gia dụng Việt Nam.
Khởi đầu là một nhóm gồm năm thành viên kinh doanh bên ngoài Việt Nam đã nhanh chóng phát triển thành một công ty quy mô lớn vào năm 2000.
Với 25 năm kinh nghiệm, Công ty Cổ phần Đồ gia dụng Việt Nam đã trở thành nhà sản xuất hàng đầu các sản phẩm gia dụng, chuyên về các sản phẩm dệt thủ công từ thiên nhiên, đồ nội thất và đồ gốm sứ thủ công.
Ngày nay, Tập đoàn Thiết bị Gia dụng Việt Nam là một nhà sản xuất thành công và có tư duy tiến bộ, tuyển dụng hơn 300 nhân viên văn phòng và 2.000 công nhân tại ba nhà máy đang hoạt động hoàn chỉnh ngay bên ngoài. Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Nhà máy sản xuất đồ nội thất đặt tại tỉnh Bình Dương. Một xưởng thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất các sản phẩm dệt may, trang trí cũng được đặt tại tỉnh Bình Dương. Và một nhà máy gốm sứ chuyên dụng cho sân vườn và trang trí trong nhà và ngoài trời được đặt tại Củ Chi.
Mở rộng nhà máy mới tại Khu công nghiệp Hòa Phú, tỉnh Vĩnh Long.
Review VIETNAM HOUSEWARES CORP
Công việc tại Vietnam Housewares đầy thử thách nhưng thú vị. (id)