Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
How you will make an impact in this role:
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
As a Customer Service Manager - Credit Card Partnership at Trusting Social, you will have the ultimate responsibility for decision-making and prioritization for driving customer service strategy, and innovative solutions, and lead our customer service team in delivering world-class support that delights our customers & partners, and sets us apart from the competition
The Customer Service Lead - Credit Card Partnership will report to the Manager of Operation
What you will do
- Develop and implement customer service strategies that align with our company's mission and values
- Hire, train, and manage a team of customer service representatives, fostering a culture of empathy, responsiveness, and going above and beyond for customers
- Set clear performance goals and metrics for the team, tracking progress and identifying areas for improvement
- Monitor customer interactions across all channels (phone, email, chat, social media) to ensure high-quality service and prompt issue resolution
- Empower the team to make decisions and take ownership of customer issues, providing guidance and support as needed
- Analyze customer feedback and service metrics to identify trends, improvement opportunities, and training needs
- Collaborate with other departments (product, marketing, engineering) to share customer insights and drive customer-focused improvements
- Develop and maintain a knowledge base of product information, policies, processes, and best practices to enable the team to provide accurate, consistent support
- Keep abreast of industry best practices and emerging technologies then apply them to enhance the customer service experience continuously
- Serve as the escalation point for complex customer issues, using strong problem-solving skills and diplomacy to find win-win resolutions
Yêu cầu công việc
- 5+ years of customer service experience, with 2+ years in a leadership role in banking and/or consumer finance
- Proven track record of building and leading high-performing customer service teams
- Deep understanding of customer service best practices and metrics
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and defuse tense situations
- Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to think strategically
- Proficient in customer service technologies (e.g., CRM, helpdesk, chat, phone systems)
- Bachelor's degree in business, communications, or a related field (or equivalent experience)
Quyền lợi được hưởng
Comprehensive health care coverage for you and your dependents
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Khác
Generous leave policies, including annual leave, sick leave, and flexible work hours
All employees have access to Udemy, offering endless opportunities for skill development
Grab for work allowance
13th-month salary and performance bonus
WISE ENGLISH được thành lập với sứ mệnh giúp các bạn trẻ Việt Nam thay đổi phương pháp học tiếng Anh theo TƯ DUY NÃO BỘ (NLP) và NGÔN NGỮ để chinh phục ngôn ngữ này một cách NHANH NHẤT và HIỆU QUẢ NHẤT. Với các phương pháp học đặc biệt như HỌC TỪ 06 BƯỚC, NGHE TỰ ĐỘNG, WISE English đã giúp hàng ngàn học viên đạt IELTS 6.0, 6.5+ và giao tiếp lưu loát với người bản xứ.
WISE BUSINESS là Marketing Agency và Trường đào tạo doanh nhân với Sứ mệnh Nâng tầm các Doanh nghiệp Việt về hệ thống quản trị, Sales & Marketing, Nâng cao năng lực cho các Doanh nhân, từ đó đem lại nhiều giá trị cho Khách hàng và xã hội.
Tầm nhìn của WISE
– Trong vòng 05 năm, WISE ENGLISH sẽ hoàn thiện hệ thống và có ít nhất 15 cơ sở trên các tỉnh thành, giúp đỡ ít nhất 70,000 học viên thay đổi phương pháp học… Bắt đầu huy động vốn (cổ phần hóa) để mở rộng và nhượng quyền thương hiệu
– Trong vòng 10 năm, WISE ENGLISH sẽ phát hành cổ phiếu lần đầu ra công chúng (IPO), hoàn tất ít nhất 50 cơ sở trên khắp các tỉnh thành và ra quốc tế (cả thuộc quyền và nhượng quyền), giúp đỡ ít nhất 250,000 học viên thay đổi phương pháp học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Đầu năm 2018, WISE ENGLISH thành lập cơ sở đầu tiên tại 146 Hàm Nghi
- Đến năm 2020 mở thêm cơ sở 36 Trần Văn Dư
- Đầu năm 2021 WISE ENGLISH mở thêm cơ sở mới tại số 86 Hà Huy Tập
Mission
Sứ mệnh của WISE là giúp các bạn trẻ Việt Nam thay đổi phương pháp học tiếng Anh theo TƯ DUY NÃO BỘ (NLP) và NGÔN NGỮ để chinh phục ngôn ngữ này một cách NHANH NHẤT và HIỆU QUẢ NHẤT. Slogan của WISE là “Study Smarter, not Harder”