Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
- Determine current staffing needs and produce forecasts of future talent needs;
- Execute talent acquisition strategies and hiring plans (job posting optimization, recruiting marketing channel development, job board procurement, digital and non-digital employment marketing, comprehensive recruitment campaign planning, job fairs, etc…);
- Manage full-cycle recruiting for vacant positions, provide recruitment counsel and guidance for hiring managers;
- Play a key role in Talent Acquisition activities including but not limited to Critical talent mapping, Success factor recruitment module, Employer branding, Recruitment project,…
- Lead team to support in employer branding initiatives;
- Recommend system improvements to current recruitment processes to ensure streamlined, cost effective, high quality services are provided to hiring managers;
- Work with hiring managers to develop job descriptions and announcements, post advertisements;
- Review online applications, evaluate qualifications of both internal and external candidates, conduct prescreen interviews to analyze candidate experience and fit, coordinate pre-employment tests as needed;
- Build and maintain candidate database of qualified professionals to rapidly respond to talent needs;
- Participate in interview, selection, and the offer process including negotiating offers with candidates;
- Complete reference check and background checks on selected candidates, as requested;
- Develop relationships with third party recruitment agencies and staffing firms. Manage the procurement with them and evaluate their performance based on KPIs set;
- Other relevant tasks as assigned by Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENT
- Bachelor’s degree, or relevant equivalent experience plus a minimum of 3 years related experience, preferably in Retail, F&B environment
- Good interview and selection skills, communication and negotiation skills.
- Enthusiastic, creative, able to coordinate and work well in teams.
- Marketing mindset and ability to self-produce media publications
- Experience working on Recruitment Software.
- Time and stress management skills.
- Proficient in using office information technology.
- Demonstrated ability to be calm, creative, resilient, and solution oriented.
- Good organizational skills and strong attention to details.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
- Petro/Parking
- Travel fee
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 40
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
- Phúc lợi:
- Full benefit according to the law
- High salary
- Convenient and luxurious working environment
- Ngày nghỉ: Saturday, Sunday and Holiday
- Lương: Cạnh tranh
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.