Mô tả công việc
Job Description:
• Ensures that work quality meets the standards required and completes tasks in a timely and thorough manner with minimum supervision.
• Understands the benefits of each massage and body treatment and is able to explain this to guest.
• Explain massage/ treatment flow to the guest.
• Maintain the highest levels of personal and guest hygiene at all times.
• Maintain the highest standard of personal grooming as instructed by company.
• Understand and anticipates customer’s needs, takes action to address customer needs and strives to exceed customer expectation, etc.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Service charge & Salary
- Shared accommodation based on availability (applied for non Danang residents)
- Accidental insurance (24/24) and Social insurance
- 02 days off per week
- Provided uniform, Duty meal and Transportation
- Opportunities for full time positions at InterContinental Danang or other IHG properties
Yêu cầu công việc
Required Skills
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Able to communicate in English
Qualifications
• High School or Vocational Certificate or equivalent
Experience
• 1 year related experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.