Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibilities: Standardizing the point of sales and creating the sell-out programs.
− In charge of MT & GT channel nationwide.
− Respones retail sales targets, allocating and monitoring sales performance to achieve targets in the assigned area.
− Organizing and effectively implementing promotional and marketing programs to boost sales and conduct sales conferences.
− Supporting the sales team (sales consultants), handling any arising issues, organizing training and development activities for sales consultants at stores or supermarkets.
− Taking care of retail outlets (stores/supermarkets): Displaying product samples, POSM and demo materials, ensuring shelves, billboards, and displays meet company standards.
− Developing relationships with stores, supermarkets, or partners.
− Developing new customers/markets.
− Researching, analyzing the market and consumer behavior in the area, and adjusting activities accordingly.
Yêu Cầu Công Việc
− Bachelor's degree or higher
− At least 2 years of experience in a similar position with basic knowledge of trade marketing (point of sale management)
− Team management experience.
− Ability to travel long distances, work independently is a plus.
− Good at English/Chinese is a big plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.