Mô tả công việc
1. Develop and implement comprehensive Destination Marketing Plan & Budget management aligned with business objectives;
2. Maintain consistent brand messaging across all marketing materials and channels. Develop strategies to enhance brand awareness and loyalty;
3. Plan, execute and manage multi channels marketing campaigns, including Digital, Social Media, Email, and traditional media. Monitor campaign performance and make data-driven adjustments to improve the outcomes;
4. Be responsibe for the creation of compelling marketing content, including blog posts, social media updates, website content, and email newsletters. Ensure all content aligns with brand and messaging and voice;
5. Conduct Market Research to identify new opportunities, understand customer needs, and stay ahead of industry trends. Analyse competitor activities and market conditions to brainstorm new & creative marketing strategy;
6. Manage online marketing which are including SEO, PPC, social media marketing, and display advertising campaigns;
7. Use analytics tools to track and report on the effectiveness of digital campaigns;
8. Monitor expenditures and return on investment (ROI) for marketing activities;
9. Work closely with sales & marketing from different internal departments and external units to ensure alignment and support for marketing initiatives;
10. Build and maintain relationships with external partners such as advertising/media agencies, vendors, businesses;
11. Lead, mentor, and develop the marketing team, fostering a collaborative and innovative environment. Set clear goals and expectations and provide regular feedback and performance evaluations (KPI);
12. Coordinate with internal Business Units in term of the co-promotion program, events and others;
13. Prepare weekly/monthly reports and submit to Director of Property Sales;
14. Other tasks and responsibilities are assigned by Director of Property Sales or upper division.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
2. Knowledge of marketing-related business practices, including advertising, market research, technology and budgeting;
3. Proficient with marketing-related software programs;
4. A history of planning successful product launches and events;
5. Effective communication skills and adaptable communication style for interacting with team members, upper management and clients;
6. Time management and organization skills for planning and executing both large and small marketing projects and initiatives;
7. Leadership skills to motivate team members and manage conflicts;
8. Analytical and problem-solving skills for coming up with ideas to increase demand for products and services;
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.