Mô tả công việc
- Conduct market research to identify target audiences, understand industry trends, and analyze competitor strategies.
- Develop and implement content marketing campaigns across various platforms, including the company website, social media, email marketing, and blog.
- Create engaging and informative marketing materials, such as brochures, presentations, and website content.
- Manage and maintain the company’s social media presence, including developing content calendars, scheduling posts, and interacting with followers.
- Coordinate and manage online advertising campaigns through platforms and social media advertising.
- Track the performance of marketing campaigns and provide regular reports with insights and recommendations.
- Assist with the development and execution of marketing events, webinars, and classroom coordination.
- Support Head of Academy with other marketing initiatives and projects as needed.
- Stay up-to-date on the latest marketing trends and technologies.
- Perform other tasks as directed by the Head of Academy.
Yêu cầu công việc
Experience & Knowledge:
- Bachelor’s degree in marketing, communications or a related field (preferred).
- 1-2 years of experience in marketing or a similar field.
- Strong understanding of digital marketing principles and practices (SEO, SEM, social media marketing, content marketing).
- Experience with social media management tools is a plus.
- Experience with graphic design software (e.g., Adobe Photoshop, Canva) is a plus.
Knowledge & Skills
- Excellent written and verbal communication skills.
- Creativity and ability to develop engaging content.
- Proficient in Microsoft Office Suite and Google Suite applications.
- Excellent organizational and time management skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Strong analytical skills and ability to track and interpret marketing data.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package,including a 13th-month salary.
- Performance-based bonuses and holiday awards, with extra meals provided during special occasions.
- Opportunities for domestic and international travel, allow employees to explore new destinations and cultures.
- Chance to work with a passionate team dedicated to excellence and innovation.
- Opportunity to make a significant impact in the online wholesale and retail industry and drive growth for a dynamic company.
- Collaborative and supportive work environment with opportunities for professional development and growth.
Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.