Mô tả công việc
• Responsible for implementing the Korean Market in Melia Vinpearl Hotels in Central
• Analyses the competition and reports on trends.
• Be knowledgeable of the Brand philosophy, ensuring optimal implementation of the standards, operations and identity manuals that apply to their department.
b. Performance
• Educate and promote the hotels products to the B2B Travel Partners to increase sales and brand recognition.
• Participate with travel industry partners such as Tour Operator, Airlines, Corporates, Tourism Boards, Travel Agency Organizations and consortia and make strategic recommendations to maximize performance.
• Organize promotional activities to position Melia Vinpearl Hotels brand and value proposition.
• Focus on Key Account Management approach
• Ensure the execution of the sales actions signed in the marketing agreements with Tour Operators.
• Develop new accounts strategy and business opportunities.
• Research and project market trends and competitive studies, ensuring that property action plans reflect relevant actions.
• Comply in a timely manner with all reports as required by MHI Regional office.
• Create Strategic Sales Actions for assigned territory as part of the departmental Sales Action Plan
Quyền lợi được hưởng
Term of contract: 1 year contract
• Probationary period: 2 months
• Salary: open for dealing
• Working hours: 44 hours/week. 5.5 working day/week
• Accommodation+ Meal + Laundry: open for dealing
• Point of hire/return: 1 economic air ticket when receiving the job and another 1 air ticket when ending the contract
• Medical & Insurance: International high end insurance
• Visa, work permit, residence card: all related cost charged by hotel
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree / higher education qualification equivalent in Business Administration, Hotel management or related field.
• Excellent English, Korean skill in both writing and speaking
• Minimum 2 years’ experience in a hospitality or hotel sales setting with direct supervisory experience over a sales team
• Strong knowledge of Korean market and business trends
• Strong negotiation & Excellent communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
Kindly send your updated cv to Ms Nhan HR- 0905797100
Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.