Mô tả công việc
1.Team Leadership: Lead by example and motivate staff to deliver outstanding service. Provide guidance, training, and support to ensure team member perform at their best.
2.Guest Experience: Maintain a welcoming atmostphere and ensure guest receive prompt, courteous, and personalized service. Address any guest concerns or complaints promptly and professionally - following SOKOGROUP's hospitality guidelines.
3.Operation Management: Assist in managing daily restaurant operations, including opening and closing procedures, inventory managment, and ensuring compliance with health and safety regulations.
4.Staff Scheduling: Assist in creating and managing staff schedules to ensure adequate coverage while controlling labor costs.
5.Quality Control: Monitor food and beverage quality, presentation, and portion control to uphold the restaurant's standards of excellence.
6.Financial Managment: Assist in controlling costs, managing budgets, and maximizing profitability through effective inventory managment, waste reduction, and upselling techniques.
7.Collaboration: Work closely with the Management Team (Company's General Director, Operation Manager, and other Restaurant Manager) to archieve business objectives, implement strategies for growth, and drive operational efficiency. Able to handle fast paced working environment.
8.Training and Development: Support ongoing training and development initiatives for staff to enhance skills, improve performance, and foster a positive work environment.
9.Promotions and Marketing: Assist in planning and executing promotional events, marketing campaigns, and initiatives to attract new customers and increase revenue.
10.Adherence to Policies: Ensure compliance with company policies, procedures, and standards at all time
Quyền lợi được hưởng
Competitive Salary
Service charge
Team building, Staff party
Discount for staffs members
Slip shift allowance
Yêu cầu công việc
*Banchelor's degree in Hospitality Management or related field preferred.
*Good English communication, Japanese is preferred
*Following company policy, rules, and SOPs.
*Good working manner.
*Honesty, Responsibility, Enthusiastic, Discipline.
*Ability to work overtime if required, working on a holiday, Tet.
*Ability to Co-op working with other departments, management, problem-solving, training and maintaining a high quality of service.
*Knowledge about Sake, Wine, and Japanese cuisine (omakase)
*At least 5-6 years experience in the Captain or Supervisor position
*Age Limit: within 24-35 year old
*Personality: Courteous, friendly, attentive and approachable.
*Language: English/Japanese/Korean/China is a advantages.
Yêu cầu hồ sơ
Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.