Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Our company is actively looking for a confident and empathetic individual to join our team as a Customer Loyalty Executive. Your ultimate goal for this job position is to strategize, develop, and manage customer loyalty programs with the aim of enhancing customer satisfaction and retention.
- Design, implement and develop end-to-end loyalty program initiatives, ensuring seamless execution and synergy with the company's business goals.
- Analyze customer data and feedback to identify opportunities for enhancing existing loyalty programs or create new offerings.
- Customize loyalty programs to cater to diverse customer segments and preferences
- Lead these loyalty programs in order to drive customer engagement, acquisition, development, and retention
- Collect and analyze customer insight: identify trends, issues & customer satisfaction.
- Collaborate with other teams to ensure alignment and consistency in delivering a superior customer experience.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree or equivalent.
- Familiarity with advanced customer analytics and segmentation techniques.
- Experience with implementing customer loyalty programs.
- At least 1 year experience in E-commerce, logistic, customer service, project management.
- Good in Microsoft Office, SQL is a plus.
- Ability to summarize, process data to have a quick decision making.
- Strong verbal and written communication skills.
- Have positive attitude, proactive, hardworking, friendly and adaptable.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua hơn 13 năm hình thành và phát triển, Sông Hàn Tourist đã có những bước tiến không ngừng trong việc cung cấp các dịch vụ du lịch cho hàng nghìn khách hàng trong nước và quốc tế. Với thế mạnh về thị trường Nhật Bản và đội ngũ nhân viên nhiệt tình, kinh nghiệm, Sông Hàn Tourist đã và đang khẳng định hơn nữa uy tín và chất lượng dịch vụ của mình đối với khách hàng. Thông qua đó nhằm nâng cao hiểu biết của khách hàng về tôn giáo, văn hóa ở mỗi điểm đến trên toàn thế giới.