- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Công ty TNHH Công Nghiệp Phú Thái là Đại lý Chính thức Duy nhất của Caterpillar tại Việt Nam với tên giao dịch là Phu Thai Cat. Caterpillar là tập đoàn sản xuất máy công trình & khai mỏ, máy phát điện, động cơ diesel, động cơ máy thủy và xe nâng hàng… lớn nhất thế giới.
Phu Thai Cat không chỉ cung cấp các thiết bị mang thương hiệu Cat® mới 100% mà còn cho thuê và bán các thiết bị đã qua sử dụng. Phu Thai Cat cung cấp các dịch vụ hỗ trợ sau bán hàng như lắp đặt, vận hành và đưa ra các khuyến cáo, cung cấp phụ tùng thay thế chính hãng, dịch vụ sửa chữa, dịch vụ đào tạo, thực hiện công việc bảo hành và tư vấn các giải pháp cho các doanh nghiệp.
Phu Thai Cat luôn luôn sẵn sàng hỗ trợ khách hàng 24/7 với đội ngũ hơn 400 cán bộ nhân viên nhiều năm kinh nghiệm cả về mặt quản lý cũng như vận hành, đội ngũ kỹ sư được đào tạo chuyên sâu, đội ngũ chuyên gia nước ngoài giàu kinh nghiệm tại trụ sở chính ở Hà Nội, văn phòng chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh, 3 Trung tâm hỗ trợ sản phẩm tại Đồng Nai, Hưng Yên, Quảng Ninh và các trạm sửa chữa trên toàn quốc.