Mô tả công việc
Responsible for the design of the segment pricing strategy.
Analyse daily, weekly and monthly pick up reports and market trends from the different perspectives of market segment, source of business, room type, point of sale, etc., to ensure constant optimization of the pricing strategy.
Review, monitor and control the production and evolution of the different distribution channels (GDS, IDS, Melia.com, hotel direct...) and market segments.
Responsible for the design of a pricing strategy and room type supplement strategy that maximises revenue from superior rooms and rooms with attribute. Monitor the performance of typologies, designing action plans for categories whose performance is not in line with expectations.
Leading their hotel’s upselling strategy at the three key moments: booking, pre-arrival and arrival at the hotel.
Oversee and validate the group and event quotation process, ensuring that the operations team follow pricing instructions.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary range / Mức lương cạnh tranh
Competitive benefits package / Chính sách phúc lợi cạnh tranh
Yêu cầu công việc
Experience minimum 3 years at Revenue role.
Fluent English (Speaking and writing).
Yêu cầu hồ sơ
TẬP ĐOÀN AUSTDOOR - Khẳng định vị thế dẫn đầu trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng các giải pháp về cửa và vật liệu công nghệ cao tại Việt Nam.
Hơn 17 năm phát triển, với những nỗ lực tập trung vào nghiên cứu và phát triển sản phẩm, Tập đoàn Austdoor (ADG) hiện trở thành một trong những Tập đoàn hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các sản phẩm cửa và vật liệu xây dựng công nghệ cao. Đến nay, ADG đã sở hữu những nhãn hiệu có uy tín trên thị trường như: Cửa cuốn Austdoor, Cửa gỗ Huge, Cửa nhựa/Cửa nhôm & Vách kính Sunspace, Nhôm hệ & Phụ kiện Topal…
Với hệ thống 09 công ty thành viên và chi nhánh, 06 nhà máy sản xuất, hơn 1.500 CBCNV và hơn 600 Nhà Phân phối, 2000 điểm bán trên toàn quốc, các sản phẩm của Tập đoàn Austdoor đã và đang góp phần bảo vệ, tôn vinh cho hơn 3 triệu ngôi nhà trên khắp Việt Nam.