Mô tả công việc
• Maintain good working relationships with local and international media
• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors
• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts
• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience
• Explore valuable media trades where appropriate
• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations
• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel
• Maintain and update hotel’s website
• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally
• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos
• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives
• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)
• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials
• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department
• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards
• Arrange photography of VIP guests and maintain archives
• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity
• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs
Team Management
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain.
- Opportunities for career advancement, training and development.
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period.
- Accor employee benefits as per Hotel Policies.
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management is preferred
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience in a similar capacity
- English language is essential
- Strong leadership, interpersonal and customer service skills
- Strong team player and has the ability to trouble shoot
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your résume of CV to Talent & Culture Department!
BABYLONS Jsc là đơn vị giáo dục hàng đầu Việt Nam chuyên tổ chức các hội thảo - khóa học quốc tế về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính tại Việt Nam. Các chương trình hội thảo, khóa học do Babylons tổ chức mang tính ứng dụng thực tế cao, với các diễn giả hàng đầu thế giới.
Bắt đầu hoạt động năm 2008 và chính thức thành lập năm 2009, Babylons là đơn vị đầu tiên tổ chức các chương trình đào tạo quốc tế tại Việt Nam trong lĩnh vực kinh doanh, tự tạo động lực self -help, quản lý tài chính và đầu tư cá nhân. Trong 12 năm qua, Babylons đã tổ chức hàng ngàn hội thảo - khóa học quốc tế lớn nhỏ, trong và ngoài nước. Các chương trình hội thảo khóa học của Babylons giúp các doanh nghiệp nâng cao doanh thu, lợi nhuận - giúp các cá nhân nâng cao kinh nghiệm kinh doanh đầu tư, quản lý tài chính cá nhân, nâng cao chỉ số thông minh tài chính để đạt được sự thịnh vượng hơn nữa trong cuộc sống
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2009, Chính thức thành lập Babylons là đơn vị đầu tiên tổ chức các chương trình đào tạo quốc tế tại Việt Nam trong lĩnh vực kinh doanh, tự tạo động lực self -help, quản lý tài chính và đầu tư cá nhân.
- Năm 2013, Babylons vinh dự được nhận danh hiệu "Thương Hiệu Mạnh - Phát Triển Bền Vững"
- Năm 2014, Gặp và đàm thoại trực tiếp với chủ tịch nước
- Năm 2015, Ông Phạm Tuấn Sơn - giám đốc Babylons được nhận giải thưởng Doanh Nhân/Doanh Nghiệp Tiêu Biểu
- Năm 2019, Babylons được nằm trong TOP 10 công ty có Sản Phẩm - Dịch Vụ Chất Lượng Cao 2019 Do Hiệp Hội Doanh Nhân Đất Việt trao tặng. Viện Nghiên Cứu Kinh Tế Châu Á trao tặng TOP 10 Thương Hiệu Xuất Sắc - Nhà Lãnh Đạo Tiêu Biểu Thời Hội Nhập
- Năm 2020, Babylons Hân hạnh được nhận giải thưởng SME100 Châu Á
Mission
- Babylons cung cấp những kiến thức về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính cá nhân giúp mỗi doanh nghiệp và cá nhân đạt tới sự thịnh vượng
Review Babylons
Vào đây làm là không học hỏi được gì cả. Đồng nghiệp không thân thiện với nhau lắm. Hợp đồng của công ty thì không rõ ràng. Chế độ, đãi ngộ của công ty dành cho nhân viên cũng không có.
Phòng làm việc chật chội, đồ đạc để bừa bãi. Vào đây làm là không có bảo hiểm gì cả. Nhân viên vào đây làm là không có hợp đồng. Tăng ca thứ 7, chủ nhật hay đêm, thậm chí đi sự kiện tới khuya 1, 2 giờ sáng công ty cũng không có phụ cấp
Văn phòng chật chội và bừa bộn. Gần chục người ngồi trong 1 phòng bé xíu, san sát nhau. Không có bảo hiểm, lương thử việc thấp.