(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
Bệnh viện Hỗ trợ sinh sản và Nam học Sài Gòn nằm trong hệ thống chuỗi Bệnh viện tư nhân hàng đầu Việt Nam bao gồm: Bệnh Viện HTSS & Nam học Đức Phúc; Bệnh Viện Phụ Sản An Thịnh; Bệnh Viện Đa Khoa Hồng Phát
Bệnh viện HTSS & Nam học Sài Gòn là Bệnh viện chuyên khoa về hỗ trợ sinh sản và điều trị vô sinh hiếm muộn, sở hữu cơ sở vật chất hiện đại, công nghệ tân tiến nhất và có đội ngũ bác sĩ, chuyên gia giỏi, giàu kinh nghiệm. Để nâng cao chất lượng dịch vụ, Bệnh viện HTSS & Nam học Sài Gòn đầu tư nguồn lực tối đa để có thể chiêu mộ nhân tài cùng nhau ngày càng phát triển - Bệnh viện HTSS & Nam học Sài Gòn tự tin trở thành một môi trường làm việc đầy lý tưởng