Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
HR
Payroll Management
- Oversee the monthly payroll process, including calculations for overtime, allowances, and deductions.
- Address and resolve employee inquiries or concerns regarding salary, benefits, and company policies.
Social insurance
- Prepare and submit reports for sick leave, maternity leave, and employee changes (increase/decrease) using the iBHXH system.
Personal Income Tax (PIT) Submission
- Handle the submission of employee personal income tax in compliance with local regulations.
Employment Management
- Develop and execute recruitment plans (yearly, quarterly, monthly) based on business needs.
- Prepare and draft employment contracts for new hires, ensuring all terms and conditions align with company policies and Vietnam labor law.
- Conduct orientation programs for new employees, covering company information, business operations, benefits, and growth opportunities.
- Track probation periods and notify supervisors/managers at least 2-3 weeks in advance for contract updates.
- Manage the entire offboarding process for departing employees, including resignations, retirements, and terminations.
Performance Appraisals
- Plan and implement the performance evaluation process in coordination with department managers.
Leave Management
- Monitor monthly leave records based on timesheets and maintain an up-to-date leave management file.
Budget Planning
- Assist in preparing the annual HR budget based on manpower requirements.
ADMIN
- Maintain and summarize attendance records based on office data and timesheets from the Yard Admin.
- Track company car usage, including VETC recharge and timesheet monitoring.
- Coordinate with suppliers for office equipment maintenance (e.g., telephone, computers, printers) and manage orders for stationery, PPE, and other admin needs.
- Verify and process invoices, prepare payment requests, and coordinate with the accounting team.
- Receive, process, and store dispatches, letters, and other documents; handle all paperwork within the scope of responsibility.
- Organize company events and activities (e.g., Year-End Party, team building, birthdays, and internal games).
- Handle tasks related to visas, passports, and work permits for foreign employees.
- Manage office and notary licenses; book hotels, transportation, and other logistics for staff, including Back Office, Sales, Operations, and BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in any field
- At least 3-5 years of experience in HR with a focus on payroll and administrative tasks
- Proficient in English, both spoken and written
- Strong knowledge of Vietnam labor laws and regulations
- Excellent organizational and communication skills
- Ability to work independently and manage multiple tasks effectively
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Với hơn mười năm kinh nghiệm hoạt động đa lĩnh vực, đây được xem là tiền đề vững chắc cho CHARM GROUP chuyển mình sang vai trò Nhà đầu tư chuyên nghiệp và phát triển tại lĩnh vực Bất động sản, trang sức đá quý, nông sản. Trong tâm thế là “tân binh’’ trên thị trường bất động sản, CHARM GROUP luôn nỗ lực chinh phục từng bước bằng những dự án mang dấu ấn riêng. Năm 2019, mang theo khát vọng vươn mình ra biển lớn, chúng tôi đã và đang giới thiệu các dự án bất động sản nổi bật, bao gồm khu phức hợp căn hộ, thương mại và giải trí Charm City Bình Dương tọa lạc tại trung tâm Thành phố Dĩ An sở hữu TTTM Vincom Plaza trong lòng dự án, dự án căn hộ nghỉ dưỡng và biệt thự biển Charm Long Hải Resort & Spa mang vị trí đắc địa “lưng tựa đồi, mặt hướng biển” mặt tiền Tỉnh lộ 44, dự án Charm Hồ Tràm Resort & Spa có quy mô gần 20 ha sở hữu bờ biển dài hơn 1km được kì vọng trở thành biểu tượng mới của Bà Rịa - Vũng Tàu. Không chỉ dừng lại ở việc đem lại hiệu quả kinh doanh và giá trị cho nhà đầu tư, chúng tôi theo đuổi các dự án để lại dấu ấn theo thời gian mà chúng tôi thường gọi là các tác phẩm nghệ thuật thực sự. CHARM GROUP luôn không ngừng nỗ lực kiến tạo những giá trị thiết thực cho cộng đồng, xã hội thông qua những dự án. Cùng tinh thần luôn chủ động nỗ lực để vượt qua những khó khăn, ngày càng khẳng định vị thế bằng sự tâm huyết trong kinh doanh, đây chính là nền tảng vững chắc cho hành trình vươn cao và vươn xa của CHARM GROUP trên thị trường bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Charm Group
Chậm lương sa thải tùy tiện (RV)
Được cọ xát khi mới ra trường (RV)
Lấy danh quản lí chèn ép nhân viên (RV)