Mô tả công việc
Define project productivity, follow up and track these metrics
Work on a Japanese customer, English Customer, Vietnamese Customer project
Motivate team members
Control schedule and monitor team
Work closely with the Leader and TA (if any) to clarify Requirements and Expectations and propose Solutions.
Report for direct manager in detail
Involved in the recruiting of project staff
Training and guiding your team members
Daily manage offshore team activities including daily meetings, planning meetings, issue resolve meeting
Manage projects’ scope and timeline
Yêu cầu công việc
Experience/Knowledge Requirements
At least 1 years of experience in the BrSE field.
Knowledge or experience in project management is a plus.
Project management certification in PMP, PgMP, or similar will be advantageous
Having Salesforce commerce cloud (SFCC) related knowledge will be advantageous
Familiarity and understanding of web development.
Proficiency in project management tools such as Jira, Backlog
Experience in project management within the EC- Site, Web Application, Mobile Application...
Fundamental knowledge of software development, experience in engineering and the ability to provide solution consulting.
Skill Requirements
Fluency in Japanese, both written and spoken, is a must
Ability to build teams and train team members, be able to understand driving factors that motivate team members and implement appropriate methods to enhance their motivation
Effective problem- solving skills. Demonstrated a sense of urgency, problem- solving, and attention to detail
Strong critical thinking and logical thinking skills
Strong task management and process monitoring skills, with flexibility in problem- solving
Good English communication skills will be advantageous
Ability to cultivate influence through personal competence and personality
Attitude Requirements
Possess customer- oriented mindset.
Be committed to continuous development and improvement
Embrace changes and adapts effectively
Quyền lợi
What we offer
Company trip, annual health check, year- end party: Once per year.
Activity outdoors, happy hour in/out office, Birthday gift.
Gifts for Children&039;s Day, Women&039;s Day, and Men&039;s Day
Free parking fee.
12 days of Annual Leave (Employees who have worked at Kimei Global for 1 year will have an additional 2 days of summer leave).
Work From Home policy: 24 days per year (2 days per month).
Various snacks and drinks in our bar.
All employees are involved in social insurance, medical insurance, unemployment insurance, periodic health examinations, etc.
Holidays are based on the annual announcement of the Government.
Provide laptop and monitor.
13th month & Performance bonus.
Working time:
Monday til Friday (8 AM- 5 PM)
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:45:02
Công ty Cổ phần Công nghệ Qi (Qi Technologies) là một công ty có năng lực trong nghiên cứu, triển khai và ứng dụng công nghệ cho nhiều phân khúc khách hàng khác nhau. Qi Technologies hoạt động với phương châm và mục tiêu không ngừng đẩy mạnh nghiên cứu ứng dụng các giải pháp công nghệ tiên tiến, tối ưu song song với việc cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, phù hợp với nhu cầu và mang lại giá trị sử dụng cao nhất cho hoạt động điều hành, sản xuất, kinh doanh của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành