Mô tả công việc
The role of an Office Admin is to manage Niteco offices in the best way, provide logistics and administrative service to employees and also contribute to build up company culture.
The
Office Admin
will be responsible for, but not limited to:
Office management:
Deal with suppliers to ensure office equipment is in good condition and request maintenance whenever necessary
Answer and direct phone calls, take messages, coordinate feedback in professional manner
Deal with landlord regarding tenant contract to ensure work environment are safe and healthy
Offer warm greetings and assistance to candidates and visitors
Employee service:
Manage storage, purchase stationery, food and beverage, daily fill in fridge for employees.
Prepare stuffs for new comers: entrance card, key card, parking card, work stations, etc. Manage floor plan for seats allocation
Assist Company leadership in some administrative ad- hoc tasks where applicable
Prepare the purchase report, claim the payment for taxi charge, telephone/ mobile phone charge, parking fee
Do the filing and/or deliver correspondence to related people
Support employees with procedure to claim Aon Health care insurance and follow up
Be the main contact for arranging hotels and tickets for employee and expatriate inside and outside Vietnam wherever necessary
Company culture contribution:
Be one of the main organizers for events/parties including monthly Birthday celebration, monthly Working anniversary celebration, sport and culture activities, annual anniversary, Company trip, etc. Organization tasks includes: planning and finalizing agenda, making slideshows/video clips, arranging snacks for attendees, leading the events, etc.
Send congratulation emails to employees, on behalf of the company, on the occasion of marriage or baby birth, etc.
Participate in other Employer Branding activities.
Yêu cầu công việc
Excellent English proficiency in both communication and comprehension
The ability to work under pressure and to tight deadlines
Excellent interpersonal skills and high sense of working with human issues
Proficiency in Microsoft Office package, especially Excel, Word, Outlook, PowerPoint. Knowledge of slideshow/video maker applications is a plus
Accountable and careful, knows how to exercise diplomacy and confidentiality
Willing to work non- standard hours as needed.
The ability to work in a structured and organized way
The ability to work well in a team, and take directions and work independently when needed
Bachelor degree
The ability to work on multiple tasks at any one time while maintaining high quality standards
Great attention to details
Quyền lợi
Professional, flexible & dynamic working environment with colleagues of different nationalities that is open- minded, creative, supportive, friendly, and encouraging.
Bright working space with modern facilities including the newest software
Summer vacation at 5- star resort
Employees and families are engaged and taken care of by the company via Trade Union activities.
A clear career path with proper training courses, workshops, fully sponsored certificate exams
NICEF- our own Charity program where our employees raise funds and help people with difficulties in Vietnam.
Extensive AON health insurance (during labor contract) and accident insurance (during probation) in addition to the state- mandated health insurance
Opportunities to join global technical conferences.
Attractive salary with bi- yearly review, 13th- month bonus, performance bonus, public holiday bonuses, birthday gift, employee service awards up to $1,000
Sports & cultural activities all year around to strengthen both your physical & mental health.
Regular communication from Management on the company’s strategy, development plan, and new opportunities for employees
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-17 22:20:02
Công ty Cổ phần Tư vấn Nhân lực NIC là một trong những công ty đầu tiên cung cấp dịch vụ nhân sự được thành lập từ năm 2002. NIC HR đã có 16+ năm kinh nghiệm cung cấp các giải pháp nhân sự cho các công ty trong nước và các tập đoàn đa quốc gia tại Việt Nam. Hướng đến mục tiêu thách thức trở thành “Doanh nghiệp số 1 trong lĩnh vực giải pháp nhân sự thuê ngoài tại Việt Nam vào năm 2020” bằng nhiều gói dịch vụ thiết kế riêng biệt & vận hành chuyên nghiệp chuẩn mực quốc tế khi có sự tham gia của đối tác nước ngoài có uy tín và nhiều kinh nghiệm quản trị thực tế từ thị trường phát triển, từ 01/09/2018, Công ty Cổ phần Cung ứng Nhân lực Toàn cầu NIC - NIC Global chính thức thay NIC HR tiếp tục vận hành hoạt động kinh doanh, hệ thống quản trị và cơ sở vật chất hiện tại của NIC HR. NIC Global sở hữu hợp pháp toàn bộ giá trị của NIC HR, bao gồm và không giới hạn về đội ngũ nhân sự, hoạt động kinh doanh và hợp đồng dịch vụ hiện còn giá trị với khách hàng, cơ sở hạ tầng, thiết bị và dụng cụ, văn phòng, sở hữu trí tuệ và thỏa thuận hợp tác kinh doanh. NIC Global (Tên cũ: NIC HR) là thành viên chính thức của Phòng Thương mại Châu Âu EuroCham tại Việt Nam, và Phòng Thương mại Hoa Kỳ tại Hà Nội
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định hiện hành của nhà nước; bảo hiểm tai nạn
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
-
Công ty Cổ phần Tư vấn Nhân lực NIC là một trong những công ty đầu tiên cung cấp dịch vụ nhân sự được thành lập từ năm 2002.
Mission
- Với cam kết mang đến cho khách hàng các dịch vụ nhân sự chất lượng cao, NIC Global đang trở thành một trong những đối tác đáng tin cậy của các doanh nghiệp tại Việt Nam và khu vực Châu Á-Thái Bình Dương.