Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Responsibility:
- Upload local price on system, instruct contract team to reallocate future prices and confirm final price, commission to relatives.
- Update the latest data of Crush Position, Trade Slip, crush margin etc., before the market opening,
- Reconcile future position, cash position, accrual report, discrepancy between trading file and system, etc.
- Produce and distribute various of daily and monthly report such as JV report, OPN report, sale report, washout list, draft flash report, draft forecast file and planner file etc., effectively and on time.
- Sorted bean costing, summarizing data and working with traders to calculate transferred price for bean from crush to sorted bean or vice versa (if any).
- Market update and commentary on market trend to support for commercial and trading team to make better use of it for business operation and development.
- Cooperate with Commercial, Finance and Logistics to manage the contract conversion process, Commodities stocks and costing reconciliation, maintain reliable data in system, doing pricing.
- Analysis on any gap / differences between the standard / estimation / accrual and the actual on commercial and logistics costs (highlight the abnormal cases with reason / nature / root cause and propose the improvement (if any).
- Support to work with CS or customers on BAS trades if requested.
- Ad-hoc and reports upon request.
2. Benefits:
- Have opportunities to go overseas for business trip/ training/ annual company trip, etc.
- Get trained in professional environment with experts from Corporation subsidiaries in other countries.
- Attractive salary and bonus: annual salary review, 13th month salary, annual performance bonus.
- Holiday and Tet bonus, monthly benefit, etc.
- Shuttle bus from Vung Tau, Long Thanh, Ho Chi Minh City.
- Premium 24/7 health & accident insurance and premium periodic health checkup package.
- 12 annual leave days per year and increase 1 day for each 3 years.
- Gifts on special occasions: Childbirth, wedding, birthday, year-end gift, mid-autumn gift, dedication award, women day, lucky money, lucky draw…
- Comfortable, creative and dynamic working environment.
- Working time from Monday to Friday.
3. Working location:
6th floor, Royal tower A, Royal Center building, 235 Nguyen Van Cu st., Nguyen Cu Trinh Ward, District 1, HCM city.
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate major and above, with the major in Foreign Trade, Finance, Accounting, Economics, or related field.
- Minimum 2 years corresponding position experience at multinational companies. Experience in trading company is an advantage.
- Knowledge on accounting and export/import is a plus.
- Fluent in English verbal, writing and reading.
- Fluent with MS. Office, especially Excel, proficient use of SAP.
- Good in logical thinking; Attention in detail.
- Willing to learn and positive attitude.
- Able to work under high pressure, independently, responsible, adaptability and proactive, .
- Flexible on working hours.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Cơ hội huấn luyện: Oversea training
- Độ tuổi: 22 - 40
- Thời gian làm việc: 8:00-17:00, Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tư vấn Nhân lực NIC là một trong những công ty đầu tiên cung cấp dịch vụ nhân sự được thành lập từ năm 2002. NIC HR đã có 16+ năm kinh nghiệm cung cấp các giải pháp nhân sự cho các công ty trong nước và các tập đoàn đa quốc gia tại Việt Nam. Hướng đến mục tiêu thách thức trở thành “Doanh nghiệp số 1 trong lĩnh vực giải pháp nhân sự thuê ngoài tại Việt Nam vào năm 2020” bằng nhiều gói dịch vụ thiết kế riêng biệt & vận hành chuyên nghiệp chuẩn mực quốc tế khi có sự tham gia của đối tác nước ngoài có uy tín và nhiều kinh nghiệm quản trị thực tế từ thị trường phát triển, từ 01/09/2018, Công ty Cổ phần Cung ứng Nhân lực Toàn cầu NIC - NIC Global chính thức thay NIC HR tiếp tục vận hành hoạt động kinh doanh, hệ thống quản trị và cơ sở vật chất hiện tại của NIC HR. NIC Global sở hữu hợp pháp toàn bộ giá trị của NIC HR, bao gồm và không giới hạn về đội ngũ nhân sự, hoạt động kinh doanh và hợp đồng dịch vụ hiện còn giá trị với khách hàng, cơ sở hạ tầng, thiết bị và dụng cụ, văn phòng, sở hữu trí tuệ và thỏa thuận hợp tác kinh doanh. NIC Global (Tên cũ: NIC HR) là thành viên chính thức của Phòng Thương mại Châu Âu EuroCham tại Việt Nam, và Phòng Thương mại Hoa Kỳ tại Hà Nội
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định hiện hành của nhà nước; bảo hiểm tai nạn
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
-
Công ty Cổ phần Tư vấn Nhân lực NIC là một trong những công ty đầu tiên cung cấp dịch vụ nhân sự được thành lập từ năm 2002.
Mission
- Với cam kết mang đến cho khách hàng các dịch vụ nhân sự chất lượng cao, NIC Global đang trở thành một trong những đối tác đáng tin cậy của các doanh nghiệp tại Việt Nam và khu vực Châu Á-Thái Bình Dương.