Mô tả công việc
Job Summary
Implements marketing activities to generate product awareness and brand identity throughonline & offline channels. Manage marketing administration work and Supervise photoshooting / video shooting at the resort.
Primary Responsibilities
• Understanding of resort facilities & services
• Understanding of Accor corporate & photography guideline
• Supervise photo shooting / video shooting supplier throughout their execution at ourresort, working with other operation teams for pre-production arrangement
• Produce content (copywriting, photo, video) for Marketing usage, under manager’ssupervision and guidance
• Execute daily tasks following the Marketing plan
• Coordinate between graphic designer & other departments to design artworks required foroffline / online advertisements
• Prepare promotional press releases on personalities among guests and associates of the Hotel and on noteworthy events in the Hotel
• Coordinate the production of posters, publication of hotel’s newsletters/s and flyers for associates and the public, as well as other printed
materials
• Take pictures and record videos of VIPs, shows and events happening etc.
• Monitor and update information and content of hotel’s website and postings on other digital platforms of the hotels
• Plan content themes, campaigns, and posting schedules for Instagram, Facebook, TripAdvisor and YouTube according to the Content
strategy from Marcom Manager
• Tailor content to suit each platform's best practices and audience preferences.
• Monitor social media channels regularly, engaging with comments, messages, and reviews promptly and professionally.
• Handle the administrative requirements of the Marcom department
• Work with other departments to coordinate guest’s lists, invitations for VIP receptions, luncheons, dinners etc.
• Attend to client/media complaints, requests, and enquiries
• Assist with the hosting of media, planned press conferences and other press activities
• Maintain and update media list for sending to trade, group and consumer publications on a regular basis, press releases covering special
events, promotions, etc.
• Maintain and update digital photographs/slides library
• Analyze and evaluate performance of marketing and promotion campaigns
• Collect media clippings on a monthly basis
• Be responsible for Marketing admin tasks
• Any other duties assigned by MarCom Manager and resort management
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance.
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Resort
Full meals during the work shift and day off.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
05 Working day | 02 day off per week
All Heartist card apply for all Accor Hotels.
3. Insurance policy
Social Insurance in Probation Contract
Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Special promotion for resort service by rank
Yêu cầu công việc
• Minimum 2 year of experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and actively put forward innovative ideas and suggestions to the team.
• Self-motivated and energetic
• Must be well-presented and professionally groomed at all times
• Be proactive with capturing all events happening (along with taking pictures and video recording to timely update on owned channels)
Yêu cầu hồ sơ
If you are interested, please contact our Recruitment team via:
- Apply to via hoteljob.vn
- Submit CV to email: Linh.hoang accor.com
- Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
Công ty Cổ phần Đầu tư và Công nghệ OSB – Đại lý ủy quyền chính thức của Tập đoàn Alibaba.com tại Việt Nam từ 2009
OSB đang mở ra cơ hội cho tất cả mọi người ở bất cứ nơi đâu. Khi OSB nhìn ra thế giới, chúng tôi nhìn thấy những cơ hội đang chờ được mở khóa. Đó là lý do tại sao chúng tôi luôn hướng tới những giải pháp, công nghệ tối ưu nhằm mục đích tư vấn, mang lại cơ hội kết nối, kinh doanh cũng như chuyển giao công nghệ, sản phẩm dịch vụ có chất lượng cao tới khách hàng. OSB đã xây dựng và duy trì một phong cách phục vụ đẳng cấp, đáp ứng càng ngày càng nhiều nhu cầu của khách hàng với thời gian ngày càng rút ngắn và hiệu quả ngày càng nâng cao. Chính điều này đã mang lại hiệu quả kinh tế cho khách hàng trong bối cảnh kinh tế hội nhập.
Từ những nền móng ban đầu, đến nay OSB đã mở rộng quy mô hoạt động và phát triển mạnh mẽ trên toàn quốc, bao gồm 1 trụ sở chính, 2 trạm Hub, 4 văn phòng đại diện và một nhà máy rộng hơn 40.000 m2 với công nghệ, máy móc hiện đại cùng đội ngũ chuyên gia lành nghề, giàu kinh nghiệm. Chúng tôi tự tin đáp ứng những yêu cầu khắt khe nhất từ tất cả các khách hàng, đối tác trong nước và quốc tế, tiến tới mục tiêu triển khai toàn diện các dịch vụ hỗ trợ, giải pháp kinh doanh và đẩy mạnh nghiên cứu sản xuất sản phẩm công nghệ cao, giúp các khách hàng khai thác tối đa sức mạnh của công nghệ, viễn thông, thương mại điện tử trong việc phát triển kinh doanh, hợp tác, đầu tư, cũng như thực hiện nhiều dự án tại Việt Nam và toàn cầu.