Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Brand & Communication Strategies Management
- Lead comprehensive branding marketing strategies that align with the business objectives to enhance brand visibility, equity, and performance.
- Define brand positioning, identify target audiences and ensure brand consistency across marketing channels and communication platforms.
- Oversee creative project management, including video and photo shoots, graphic design, and content creation processes.
- Develop metrics to evaluate brand health and the effectiveness of branding and communication strategies and campaigns.
2. Creative and Content Management
- Work with team leads to ensure high quality of content delivery in compliance with brand guidelindes and brand strategies.
- Foster collaboration between the Creative and Content teams to produce cohesive and effective marketing materials.
- Develop processes and SLAs for content quality check while ensuring the timely delivery to the BUs.
3. Tool and Platform Implementation
- Oversee the selection, setup, and integration of tools and platforms that enhance team productivity and compliance with branding and communication standards.
- Ensure team members are trained on new tools and platforms and facilitate their adoption across the teams.
4. Performance Measurement and Reporting:
- Develop and track key performance indicators (KPIs) to measure the effectiveness of branding activities.
- Provide regular reports and insights to the Country Head of Marketing and senior management on campaign performance and brand health.
- Collaborate with the Business Strategy Department to develop and improve dashboards that provide relevant business intelligence for decision-making.
5. Team Management:
- Set clear performance goals, KPIs for the team, track day to day progress, and ensure accountability.
- Identify high performing talents and develop a succession planning for key roles.
- Promote a collaborative and high-performance culture within the team.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field; MBA or relevant advanced degree preferred.
- Proven 7+ experience in a senior marketing role, preferably with a focus on branding, communication and preferably, digital marketing.
- Excellent leadership, team management, and communication skills.
- Demonstrated ability to develop and execute comprehensive marketing strategies.
- Strong project management skills, with the ability to manage multiple projects and deadlines.
- Proficiency in English is an asset.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 50 Tr - 70 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Nhựa Gỗ Châu Âu chuyên sản xuất và kinh doanh sản phẩm • Nhựa Gỗ Compostie (WPC), Compound hạt nhựa gỗ • Sàn gỗ trong nhà SPC • Nguyên vật liệu cho ngành nhựa (Hạt nhựa, hạt nhựa kỹ thuật, Acid, chất liên kết…….) Trực thuộc công ty cổ phần Nhựa Châu Âu Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Nhựa Gỗ Châu Âu một trong 5 đơn vị sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch trên toàn thế giới. Nhân sự chính là yếu tố nòng cốt đưa Nhựa Gỗ Châu Âu đến vị thế hiện nay
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Chính vì vậy, chúng tôi luôn sẵn sàng chào đón những ứng viên có năng lực, nhiệt huyết tham gia vào đội ngũ lãnh đạo của công ty.
Review Nhựa Gỗ Châu Âu - EUP
Công ty không có quy trình quy định, không có tiêu chuẩn đánh giá rõ ràng. Công ty không có quy trình quy định, không có tiêu chuẩn đánh giá rõ ràng(rv)