Mô tả công việc
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) and guest supplies and printings are fully aligned with the Hotel positioning and Brand. • Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
• Copywriting of press releases, ad copy, etc. Proofreading all marketing materials.
• Excellent planning and organizational skills. Excellent telephone etiquette.
• Ability to prioritize multiple tasks and complete on a timely basis. Communicate effectively with staff and external support vendors. Assist in the management and update of website.
• Organize marketing materials and information for marketing meetings. Assist in keeping Sales Manual current in paper and electronic form. Assist to plan and organize hotel CSR programs when necessary.
• Establish a user friendly file hierarchy on computer enabling others to recover or locate all needed information.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary offerred • Professional working environment
Yêu cầu công việc
1. Required Skills:
• English degree and equivalent experience.
• Strong proofreading, grammar, and copywriting skills. Excellent communication skills, both written and oral. Excellent attention to detail and accuracy. • Preferably have a working knowledge of graphics and printing programs and print media operations.
• Prefer knowledge in any of the following: PowerPoint, Word, Excel, Macromedia Freehand and Dreamweaver, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, QuarkXpress and Adobe Acrobat.
• Be detail and deadline oriented, and a team player, along with being creative and pro-active. Preferable degree in English and relevant experience.
2. Qualifications:
• Understand the fundamental of Hospitality business.
• Being able to identify and taking assign job on marketing information search and exposure Bachelor degree is preferably.
3. Experience:
• 1 year experience in Sales & Marketing section.
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Xây Dựng Định Tân (DTCons) được thành lập từ năm 2010, chỉ trong một thời gian ngắn hình thành và phát triển, nhưng với quyết tâm và lòng nhiệt huyết của tập thể lãnh đạo và cán bộ công nhân viên, DTCons đã xây dựng được đội ngũ quản lý chuyên nghiệp, lực lượng công nhân kỹ thuật lành nghề cùng với mạng lưới các nhà cung cấp chất lượng và các đối tác uy tín. Chúng tôi đã cùng nhau xây dựng nên những công trình tốt về chất lượng và có tính thẩm mỹ cao, đáp ứng tốt các nhu cầu, kỳ vọng và niềm tin của các khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2008
Mission
Với phương châm “Chất lượng – Uy tín – Chuyên nghiệp”, chúng tôi không ngừng đầu tư vào yếu tố con người, công nghệ thông tin và máy móc thiết bị thi công hiện đại để trở thành nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực xây dựng nhà xưởng công nghiệp, thực hiện các cam kết và làm hài lòng tất cả các khách hàng đã, đang và sẽ là đối tác của DTCons.
Review Định Tân
Cty sử dụng Bravo như 1 phần mềm ERP mặc dù các chức năng chỉ ở mức cơ bản (RV)
Quy trình rắc rối, thay đổi liên tục. (RV)
Muốn cắt giảm nhân sự mà ko muốn bồi thường hđ, ép nhân viên nghỉ (RV)