At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMers (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Xây Dựng Định Tân (DTCons) được thành lập từ năm 2010, chỉ trong một thời gian ngắn hình thành và phát triển, nhưng với quyết tâm và lòng nhiệt huyết của tập thể lãnh đạo và cán bộ công nhân viên, DTCons đã xây dựng được đội ngũ quản lý chuyên nghiệp, lực lượng công nhân kỹ thuật lành nghề cùng với mạng lưới các nhà cung cấp chất lượng và các đối tác uy tín. Chúng tôi đã cùng nhau xây dựng nên những công trình tốt về chất lượng và có tính thẩm mỹ cao, đáp ứng tốt các nhu cầu, kỳ vọng và niềm tin của các khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2008
Mission
Với phương châm “Chất lượng – Uy tín – Chuyên nghiệp”, chúng tôi không ngừng đầu tư vào yếu tố con người, công nghệ thông tin và máy móc thiết bị thi công hiện đại để trở thành nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực xây dựng nhà xưởng công nghiệp, thực hiện các cam kết và làm hài lòng tất cả các khách hàng đã, đang và sẽ là đối tác của DTCons.
Review Định Tân
Cty sử dụng Bravo như 1 phần mềm ERP mặc dù các chức năng chỉ ở mức cơ bản (RV)
Quy trình rắc rối, thay đổi liên tục. (RV)
Muốn cắt giảm nhân sự mà ko muốn bồi thường hđ, ép nhân viên nghỉ (RV)