Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
DEL TECH JSC có hơn 10 năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực thiết bị y tế, chúng tôi là nhà phân phối độc quyền các thiết bị y tế hàng đầu mang thương hiệu CANON tại Việt Nam.
Tiếp nối với những thành công mà DEL TECH đã đạt được trong thời gian qua, chúng tôi tiếp tục đầu tư Nhà máy giặt ủi Công Nghệ Cao & Thân thiện với Môi Trường có quy mô lớn nhất Đông Nam Á, sử dụng công nghệ hiện đại bậc nhất thế giới sẽ chính thức đi vào hoạt động giữa năm 2020 tại Khu Công Nghệp Phúc Long - Xã Long Hiệp - Huyện Bến Lức - Tỉnh Long An.
Với mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong ngành, Chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên Trẻ, Tâm huyết , Năng động & Sáng tạo ... để đồng hành cùng chúng tôi trong việc phát triển dịch vụ giặt ủi chất lượng cao đến các Bệnh Viện, Khách sạn, Nhà hàng, Trung tâm Spa, Nhà máy Thực Phẩm, Nhà máy sản xuất linh kiện điện tử, người dùng cá nhân.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Nhằm mang đến chất lượng, an toàn vệ sinh và sự tin tưởng tuyệt đối cho người dùng Việt Nam khi sử dụng dịch vụ Giặt ủi Công Nghệ Cao tại DEL TECH JSC
Review Del Tech
Lương thấp, đãi ngộ kém
Cách quản lý kém, thủ tục chậm chạp
Trễ lương, chế độ kém