Mô tả công việc
1. Administrative Support:
Assist the sales team with day-to-day administrative tasks.
Prepare and manage sales documents, contracts, and reports.
Maintain accurate and up-to-date customer records and sales databases.
Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel arrangements for the sales team.
2. Sales Coordination:
Coordinate and follow up on sales leads and customer inquiries.
Support the sales team in preparing proposals, presentations, and quotations.
Assist in the preparation and distribution of sales materials and marketing collateral.
3. Customer Relationship Management:
Provide excellent customer service by addressing client queries and concerns promptly.
Maintain positive relationships with clients and ensure high levels of customer satisfaction.
Coordinate with other departments to ensure seamless customer experience.
4. Order Processing:
Process sales orders and ensure accurate and timely entry into the system.
Coordinate with the logistics and warehouse teams to ensure timely delivery of products.
Handle invoicing, billing, and payment processing.
Quyền lợi được hưởng
Annual leave / year / Nghỉ phép năm
- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật
- Public holidays allowance / Thưởng lễ
- Service charges / Phí phục vụ
- 13th month salary / Lương tháng 13
- Yearly bonus / Thưởng hàng năm
- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field is preferred.
Proven experience in a sales support or administrative role.
Strong organizational and time management skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Attention to detail and a high level of accuracy.
Ability to work independently and as part of a team
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Tel: 02583 989 495 . 0911 899 258
Zalo OA: Tuyển dụng The Anam Cam Ranh
Address: Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
Từ ngày thành lập (13/01/1995), trải qua 28 năm xây dựng và phát triển, Công ty Cổ phần Dịch vụ Công nghệ Tin học HPT (HPT Vietnam Corporation) kiên định với sứ mệnh thấu hiểu và phát triển những ứng dụng công nghệ tiên tiến cho khách hàng vì sự phồn vinh của khách hàng, của HPT và của Việt Nam. Tầm nhìn của Ban lãnh đạo hướng đến sự phát triển mạnh mẽ và bền vững của HPT: Xây dựng HPT trở thành công ty công nghệ hàng đầu trong các lĩnh vực giải pháp dịch vụ CNTT-Truyền thông, Phát triển phần mềm và Tích hợp các công nghệ tiên tiến.. Vì vậy, HPT tích cực chuyển đổi nội tại để ngày càng vững mạnh, đồng hành cùng sự chuyển đổi của khách hàng. HPT hiện nay đã phát triển khắp Việt Nam và từng bước vươn ra thị trường thế giới: Trụ sở chính tại TP.HCM, Chi nhánh tại Hà Nội, VPĐD tại Đà Nẵng, VPĐD tại Campuchia.Với triết lý kinh doanh bằng năng lực, sự tận tụy với khách hàng, hợp tác chặt chẽ với các hãng CNTT hàng đầu thế giới, HPT đã giúp các doanh nghiệp và tổ chức trên khắp Việt Nam ứng dụng thành công các giải pháp, dịch vụ CNTT-TT, mang lại hiệu quả thiết thực cho tất cả các lĩnh vực mũi nhọn của nền kinh tế, cũng như hỗ trợ công tác quản lý các cơ quan Nhà nước.