Các phòng ban đang tuyển dụng tại Bất động sản Tân Long

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán

Việc làm Bất động sản Tân Long

Cập nhật 27/10/2024 15:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ VÀ ĐẦU TƯ TÂN LONG
Retail Manager
Bất động sản Tân Long
52 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Dat Bike (Electric Motorbike)

Dat Bike is a technology startup whose mission is to drive mass adoption of green transportation in Vietnam. We make the most compelling and dependable electric bikes so that customers can just switch without making any compromises. To do this, we welcome the brightest people to join our journey.

Job Summary

As the Retail Manager for Dat Bike's D2C 3S Stores, you will play a pivotal role in driving sales growth, optimizing retail operations, and ensuring an outstanding customer experience (CX) at our stores. You will be responsible for managing sales, service, and spare parts teams to deliver on business objectives while building strong retail processes and elevating the Dat Bike brand.

Responsibilities

Sales and Growth

  • Drive retail sales by developing and executing effective sales strategies aligned with company goals.

  • Monitor store performance metrics and lead initiatives to boost sales and profitability.

  • Collaborate with marketing and regional sales teams to ensure store activities align with regional growth strategies.

Retail Operations Management

  • Oversee day-to-day operations of sales, service, and spare parts at the store level, ensuring efficient workflows and adherence to company standards.

  • Manage inventory levels, minimize stockouts, and optimize stock rotation for spare parts to ensure customer demands are met.

  • Implement and refine operational processes, aiming to streamline activities across sales, service, and parts departments for optimal efficiency.

Customer Experience (CX)

  • Create a welcoming, engaging, and efficient retail environment that prioritizes customer satisfaction.

  • Build and train a high-performing, customer-focused team dedicated to delivering an outstanding experience at every touchpoint.

  • Handle customer inquiries, complaints, and feedback with professionalism and empathy, turning customer interactions into brand loyalty.

Process Building and Optimization

  • Establish retail processes for sales, service, and spare parts management to ensure consistency and scalability as the business grows.

  • Identify opportunities for process improvement and implement changes to enhance operational efficiency.

Reporting and Analytics

  • Track, analyze, and report on store performance metrics, including sales, customer satisfaction, and operational efficiency.

  • Use data insights to inform decision-making and support continuous improvement in all areas of store performance.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Business, Retail Management, or a related field.

  • Minimum of 5 years of experience in automotive industry or in selling physical tech products (At least 10 stores), with proven track record to meet and exceed goals (Prefer from MWG, FPT Shop, Centre Retail,...)

  • Experience managing multi-service retail environments (sales, service, and spare parts) is a strong advantage.

  • Demonstrated expertise in customer experience management and team leadership.

  • Superb critical thinking and problem solving skills.

  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and make data-driven decisions.

  • Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to inspire and develop a high-performing team.

  • Versatile and results driven.

  • Ability to work independently and autonomously, without formal requirements documentation, in a fast-paced environment; ability to manage changing priorities.

  • Ability to travel (10-30%) required.

  • Proficiency in English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
KCN Tân Bình Đường CN13, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ VÀ ĐẦU TƯ TÂN LONG
Bất động sản Tân Long Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:

Sàn bất động sản Tân long được thành lập từ công ty bất động sản Tân long. Chúng tôi bắt đầu hoạt động trên thị trường từ năm 2001. 

Các Ngành nghề kinh doanh chính của sàn bao gồm: 

- Dịch vụ môi giới cho thuê bất động sản baoi gồm cho thuê nhà ở, cho thuê văn phòng, cho thuê đất công nghiệp, nhà xưởng, kho bãi 

- Dịch vụ môi giới bán bất động sản bao gồm : Bán dự án , chung cư, thổ cư, khách sạn , khu nghỉ dưỡng, đất công nghiệp, nhà máy, kho xưởng. 

- Dịch vụ quản lý bất động sản : Nhà cho thuê, văn phòng 

- Dịch vụ đầu tư xây, sửa lại nhà, căn hộ, nhà cho người nước ngoài thuê lại. Dịch vụ này chúng tôi có thể kết hợp với các chủ nhà để cùng đầu tư . 

- Dịch vụ thẩm định giá bất động sản. 

Những nghề phổ biến tại Bất động sản Tân Long

Bạn làm việc tại Bất động sản Tân Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất động sản Tân Long

Bất động sản Tân Long

Click để đánh giá