Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development.
- Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
CORE WORK ACTIVITIES
Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process
• Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
• Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
• Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
• Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
• Assists in monitoring candidate identification and selection process.
• Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits
• Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
• Assists with unemployment claim activity reports.
• Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development
• Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
• Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
• Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
• Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Other tasks of Training will be assigned
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
EASY1 HOLDINGS – HOME SERVICE PLATFORM ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM. Easy1 Holdings là một Hệ sinh thái đa lĩnh vực. Sở hữu Big data cùng Mô hình kinh doanh vô cùng độc đáo, khác biệt, với những ý tưởng táo bạo, đột phá của đội ngũ Founder, được triển khai bởi các C-levels dày dặn kinh nghiệm, vô cùng nhiệt huyết và hệ thống nhân sự trẻ sáng tạo, dám nghĩ, dám làm, luôn sẵn sàng đương đầu với những khó khăn & thử thách mới. Vì thế, trong lộ trình của mình, Easy1 đang phát triển mạnh và đồng đều cả về Cơ chế thị trường & Cơ chế vốn.
EASY1 tự hào mang lại giải pháp nước sạch đến cho Quý khách hàng bằng dịch vụ vượt trội và trải nghiệm tuyệt vời. Chúng tôi chuyên cung cấp các thiết bị điện gia dụng, thiết bị nhà bếp cao cấp, máy lọc nước và dịch vụ bảo dưỡng, vệ sinh, thay lõi lọc nước. Với mong muốn mang lại cho bạn và những người thương yêu một cuộc sống xanh - sạch với nguồn nước tinh khiết từ hệ thống lọc và công nghệ hiện đại. Hệ thống chi nhánh, các trạm bảo dưỡng của EASY1 đã có mặt trên toàn quốc.
Review EASY HUMAN
Được cung cấp thiết bị đầy đủ, Sếp thoải mái(IT)
Môi trường lý tưởng cho các bạn trẻ(IT)