Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.
From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.
The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.
Sales Performance:
-
Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients
-
Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI
-
Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team
-
Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of
-
Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Client Management:
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Store Operations:
-
Perform store duties as assigned by management team
-
Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input
-
Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines
-
Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties
-
Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines
-
Participate in store stock take and cycle-counts
-
Respect Brand standards in terms of grooming and behavior
-
Follow working schedule as planned by management team
-
Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store
Compliance and Standards:
-
Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.
-
Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.
Yêu Cầu Công Việc
-
At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment
-
A natural passion for people and service
-
A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures
-
A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile
-
Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry
-
A good level in English
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần ELOVI Việt Nam (một thành viên của Tập đoàn Morinaga Milk Industry) được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 1702000074 do Sở Kế hoạch và Đầu tư tỉnh Thái Nguyên cấp ngày 10/05/2002. Công ty ELOVI hiện đang sở hữu một trong những nhà máy sản xuất sữa lớn nhất Việt Nam với công suất 80 triệu lít/năm. Nằm trên khu đất 21 ha thuộc xã Thuận Thành – Thị xã Phổ Yên – Tỉnh Thái Nguyên, ngay sát Quốc lộ 3, Nhà máy ELOVI được đầu tư đồng bộ với thiết bị, công nghệ tiên tiến hàng đầu thế giới của Tập đoàn Tetra Pak – Thụy Điển
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002 dưới tên Công ty TNHH Sữa Vĩnh Phúc và trở thành một phần của tập đoàn sữa Morinaga Milk Industry Nhật Bản vào năm 2021, Công ty Cổ phần ELOVI Việt Nam đã và đang đóng góp cho sức khỏe của người Việt Nam với những sản phẩm bổ dưỡng và thơm ngon cho mọi gia đình.
Mission
Áp dụng những công nghệ vi sinh tiên tiến được phát triển từ hơn 100 năm nghiên cứu bởi tập đoàn Morinaga Milk Nhật Bản, chúng tôi sẽ đem đến cho người tiêu dùng những sản phẩm thơm ngon, bổ dưỡng, và đem lại lợi ích cho sức khỏe, vì cuộc sống vui khoẻ cho tất cả mọi người.