Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín là Công ty điều hành với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực F&B , thương mại dịch vụ, có hệ thống Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế nội thất, thi công, sản xuất.
Nắm bắt được xu hướng phát triển đầy tiềm năng của thị trường F&B Việt Nam cũng như nhu cầu lớn về tư vấn phát triển thương hiệu từ các mô hình kinh doanh lớn nhỏ, Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín ra đời với mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực ẩm thực, giải trí, bên cạnh đó Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) thiết kế concept mới lạ FNB và cung ứng các dịch vụ sản phẩm thương mại tiện ích cho các chủ đầu tư FNB nghành bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 29/01/2015
Mission
Giá trị cốt lõi (Values):
- Chuyên nghiệp, tận tâm trong phong cách phục vụ.
- Đóng góp cho sự phát triển cộng đồng.
- Liên tục đổi mới và chuyển mình với dòng chảy xu hướng của xã hội.
- Tôn trọng giá trị lâu dài bền vững
Tầm nhìn (Visions):
- Trở thành tổ chức cố vấn đầu tư kinh doanh F&B chuyên nghiệp và đơn vị cung cấp dịch vụ thiết kế – thi công – thương mại đáng tin cậy.