Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
・Sales Strategy & Planning:
- Develop and implement sales strategies aligned with business objectives.
- Set sales targets, forecast revenue, and create action plans to meet goals.
・Client Relationship Management:
- Build and maintain strong relationships with key clients and partners.
- Identify new business opportunities and maintain a robust sales pipeline.
・Market Research & Analysis:
- Analyze market trends, competitor activities, and customer feedback.
- Use insights to refine sales strategies and identify growth opportunities.
・Sales Operations & Reporting:
- Oversee daily sales operations and ensure timely reporting of results.
- Track key performance metrics and present regular sales reports to senior management.
・Team Management & Leadership:
- Recruit, train, mentor, and manage a sales team to achieve high performance.
- Conduct regular performance reviews and provide coaching and feedback.
・Collaboration:
- Work closely with other teams.
- Ensure alignment between sales strategies and overall company goals.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor’s Degree
・Language: Business level in English
・Experience: 5+ years of experience in sales related to HR Outsourcing and consulting, other outsourcing services.
・Skills:
o Proven track record of meeting or exceeding sales targets.
o Strong leadership, communication, connection, and negotiation skills.
o Data-driven decision-making.
<Preferable Skill / Experience>
・Prefer having experience in PRODUCTION OUTSOURCING
・ Having experience in sales of HR OUTSOURCING
・Have good knowledge of Back office service
<Key Competencies>
・Results-driven with strong business acumen.
・Ability to motivate and inspire teams.
・Adaptability to changing market dynamics.
・Strong analytical and problem-solving skills.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: 45 Tr - 49 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Giao Nhận WinWin được thành lập tại thành phố Thủ Dầu Một, tỉnh Bình Dương, gần Sài Gòn và thành phố Hồ Chí Minh nhất Việt Nam. Tỉnh Bình Dương là tỉnh có số vốn FDI nhiều nhất từ 43 quốc gia và vùng lãnh thổ tại 48 khu công nghiệp.
Win Win Logistics JSC thuộc WinWin Holdings. Với những yêu cầu của khách hàng là công ty thành viên WinWin Audit và WinWin Bookkeeping, Chủ tịch HĐQT chúng tôi đã quyết định thành lập Win Win Logistics JSC vào năm 2017 để đáp ứng nhu cầu của gần 500 khách hàng tại Bình Dương, Hồ Chí Minh và Hà Nội tại Việt Nam .
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được nghỉ mát hàng năm,
Lịch sử thành lập
- WinWin Log được thành lập năm 2017, hoạt động trong lĩnh vực khai thuê thủ tục Hải quan, vận tải nội địa, vận tải quốc tế bằng đường tàu biển và đường hàng không, dịch vụ kho bãi. Công ty có trụ sở chính đặt tại Bình Dương, một thủ phủ công nghiệp của Miền Nam Việt Nam.
Mission