Mô tả công việc
• Oversee daily operations of the restaurant
• Create a positive customer experience by offering a high level of service.
• Resolve complaints and customer problems in an efficient and friendly manner
• Identify and assign duties to staff and s to meet objectives and consistently achieve excellent service.
• Monitor labor and product expenses to remain within budget and business gold
• Manage operations with integrity, passion, and knowledge while promoting the values and culture of the Commany.
• Estimate consumption, forecast requirements, and maintain inventory to control costs and minimize waste.
Yêu cầu công việc
• Previous experience in a management role at high-class restaurants (fine dining, VIP banquet…)
• Exceptional leadership and managerial skills
• Excellent customer service skills with a friendly and courteous demeanor
• Strong organizational skills and analytical skills
• Ability to handle high-stress situations and resolve conflicts
• Knowledge of food safety regulations and standards
• Experience with financial management and budgeting
• College degree or equivalent
Quyền lợi được hưởng
• Salary: highly competitive
• Health Insurance & other benefits as Vingroup policy
Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần IN Hospitality đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, Trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, Trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, Nhà hàng The Log, W Gourmet.