Mô tả công việc
Under the general guidance and supervision of the General Director of Sales, and within the limits of established Wyndham and Royal Capital Corporate/Sales/Marketing policies and procedures, oversees and directs all aspects of the Sales operations. Responsibilities include, but are not limited to direct sales, sales solicitation, sales administration. To serve the needs of the business, our guests and our colleagues by leading all sales activities for the hotel, achieving revenue and profit targets, and growing and developing a loyal customer base on behalf of the company.
Quyền lợi được hưởng
• Civilized, friendly and professional working environment.
• Working time: 44 hours/week
• Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
• Uniforms and meals provided
• The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
• Best and competitive benefits.
• Opportunity to grow at the property, the company and across the world!
Yêu cầu công việc
•3-5 years experience in a similar role within Sales management in luxury hotels with strong attention to details
•Excellent communication skills
• Strong leadership skills, excellent team motivator, customer centric
•Excellent English is required
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.