Mô tả công việc
• Figuring out how much to compensate an employee for their job title, roles and responsibilities
• Researching compensation and benefit plans to create a competitive offering for their company
• Determining if compensation and benefit plans work within the company's budget
• Deciding when to adjust current salaries and wages based on the cost of living and market trends
• Monitoring employee time working, ensuring they are accurate
• Following state and federal laws regarding compensation and benefits
• Working with benefits vendors and investment brokers
• Creating a payment structure for our company
• Writing and enforcing compensation and benefit policies
• Helping employees submit important paperwork for insurance policies, retirement plans, taxes, wellness programs and parental leave
• Onboarding new employees, getting them on the company payroll
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Develop your talent trough learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- At least 2 years of experience in similar position preferably in international 4-5 star hotel/resort
- English Communication
- University’s graduates, major of English/ Finance/ Law.
- Deep understanding of Labor Code and relevant regulations in Social Insurance, PIT etc.;
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.