Việc làm Lestar Group

Cập nhật 26/08/2024 17:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phẩn Lestar Group
CLUB INTERCONTINENTAL OFFICER - NV PHỤC VỤ TẦNG KHÁCH VIP
Lestar Group 1.0★
7 đánh giá 24 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

• Get to know the guest personally and recognize their preferences in food and beverage and how they like their things kept in the room

• Anticipates the guests needs and acts accordingly

• Oversees the service of in room food and beverage and it’s speedy clearance

• Provides guest assistance in every possible way

• Has thorough knowledge of hotel facilities including the timings, charges, cuisine served in different outlets and offer assistance to place orders

• Has good knowledge of the city to be able to offer suggestions if required

• Checks for lost and found items immediately on check out and return the same to the guest before he checks out • Has the ability to coordinate with the guest in order to meet his needs efficiently

• Coordinates with other departments to ensure guest’s satisfaction

• Maintains a guest service sheet which is a record of guest requests and handled by him or passed on to any other person / department

• Reports any health or safety hazards to the Executive Housekeeper

• Ensures that all duties are carried out in line with the Hotel Policy with high standards of personal appearance, personal hygiene correct uniforms and name badges as outlined in the staff handbook

• Complete other responsibilities as assigned


Quyền lợi được hưởng

•          Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period

•          Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand

•          Opportunity to join international training & development programs and cross training programs

•          Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café

•          Sleeping Lounge for Employee

•          Laundered uniform provided by Hotel

•          Pre-employment health check and annual health check

•          Birthday gift and Allowances on other special events

•          Recognition program with valuable gifts

•          Summer vacation and many team building activities

•          Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts

•          Unlimited Food & Beverage discount at Hotel

•          Free parking

•          Other benefits according to Hotel’s policy

Yêu cầu công việc

Required Skills – 

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company. 

• Able to speak, read and write English 

• Korean speaking is an advantage 

• Proficient in the use of Front Office System 

 Qualifications – 

• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience – 

• 1-year experience in front office/guest services operations, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

To apply, please send your CV or Application form:

Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm

Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, khách sạn Mường Thanh,Lô CC2 Bắc Linh Đàm, phường Đại Kim, Quận Hoàng Mai

Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.


Review Lestar Group

1.0
7 review

03/09/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.

03/09/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.

02/09/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài

Những nghề phổ biến tại Lestar Group

Bạn làm việc tại Lestar Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lestar Group

Lestar Group

Click để đánh giá