Mô tả công việc
Duties and Responsibilities
- Receive guests from Hostess/Guest relation.
- Counseling and introducing customers to dishes, drinks, promotion, set menu, cigar …
- Record order information from guest, reconfirm with guest the exact name of food - drinks, quantity, special requirements ...
- Transfer order to cashier, kitchen, bar.
- Serve customers with food and drink.
- Check the dishes before serving the guests.
- Willing to respond to the legitimate requests of customers and enthusiastically respond to customers' inquiries with a warm, amiable and considerate attitude to guests.
- Make payment for customers in accordance with restaurant standards.
- Remember the names and habits (foods, drinks, special requests) of vip guests or patrons to show appreciation and make them happy.
- Clean up the dining table, set up a new table to prepare to serve the next guest.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Full benefits
- Service charge + tip
-13th month salary, ceremony, Tet
- The opportunity to experience high-end service.
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum of 1 years. Especially the F&B and Retail industry
3. Skills:
- Excellent guest service skills
- Good knowledge of food and beverage service
- Good English
- Prioritise candidates with backgrounds in luxury goods industry
- Good looking, profesional
Yêu cầu hồ sơ
Working Place: 74B Hai Ba Trung Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh city
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài