Mô tả công việc
- Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system.
- Call guests to confirm scheduled services.
- Answer questions about available services.
- Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager.
- Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services.
- Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times.
- Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed.
- Accept and log cash tips for employees.
- Balance, scan, and drop receipts with Accounting.
- Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary & service charge
- Support for transportation fare to start work and at the end of the contract
- Support for the traveling allowance for home visit: once 1 year
- Have 12 annual leave days for a working year
- Work 5 days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance
- Get 24/24 accident insurance during the term of the hotel contract
- Join an annual picnic
- Receive training and training for career development
Yêu cầu công việc
- Fluent English communication
- Hard-working | Active | Enthusiastic
- Want to develop career path in Marriott International
- At least 1-2 years experience at the same position is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài