Mô tả công việc
- Provide prompt, efficient and courteous services to guest, visitors
- Provides Pool/ Beach advice where needed.
- Give out locker keys/towels, amenities, linen and other guests needs.
- Shows guests how to safely use exercise equipment and give general tour of facility.
- Maintains adequate supply of refreshments, cups etc.., and requisitions supplies if needed.
- Obtain a solid knowledge of the hotel products, services and facilities.
- Follow hotel procedures in relation to pool/beach towel issue and retrieval
- Conduct activities and services for guest, and registered children while giving proper instruction and safety reminders
- Participate actively in employee activities
- Has extensive knowledge of the pool bar menu and provide guests with further information
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
Yêu cầu công việc
- High school diploma required
- Excellent communication skills
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers
- Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
- Ability to work a flexible schedule
Quyền lợi được hưởng
- International and ideal working environment & professional training managed by Radisson Hotel Group
- Fully equipped accommodation
- Very competitive allowances for outside living if not staying in staff house
- Medical care 24/7 besides of Insurance by law
- Transportation allowances provided for on-boarding and home visit.
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài