Mô tả công việc
1. Evaluating weekly firm order and forecast from customers.
2. According to total demand, capacity check to see weekly/month labor requirements/production line request, fixture request, inhouse capacity constraint and action plan to fulfill demand with relating departments.
3. Estimating material readiness with buyer, fixture/equipment/machines with Engineering, UPH with IE and labor required for production.
4. ly addressing and resolving production issues (material supply/quality/new product delay...) to minimize delays in production.
5. Coordinating production operations in accordance with material, labor, and equipment availability.
6. Recommending viable solutions to improve production output as well as improve production schedule attainment.
7. Effecting changes to production schedules to ensure that production deadlines are met.
8. Compiling status and performance reports and submitting them to management in a timely manner
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree
- 2-3 years of experiences insupply chain operation planning
- Proficiency in all Microsoft Office applications.
- Strong sense of ownership, urgency and drive
- Strong interpersonal skills, prove ability to influence others and lead change management
- Proven track record, communication and problem-solving skills
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory insurance cover base on full basic salary
- PVI personal insurance offer
- Phone & lunch allowance
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài