Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Support operational staff in daily communicating with Chinese/Korean guests
- Translate documents related to Chinese/Korean if required
- Greet guests and manage the queues at Front Desk upon arrival or departure
- Give direction or escort guests to function rooms or guest rooms
- Responds to a wide variety of guest requests by accurately assessing the guest needs and requests and then adding personal recommendations and touches to achieve maximum customer satisfaction.
- Be informed on hotel events, promotions, facilities, and services and promote these to the guests acting as an ambassador to The Grand Ho Tram Strip.
- Establish relationships with leaders at local activities, restaurants, events, and tourist attractions and provide updated and current information and directions regarding these to guests.
- Acts as an ambassador for the hotel with professional and discreet demeanor and creativity, which predicts guest’s expectations and ensures their return business.
- Perform all other job related duties as requested.
Yêu Cầu Công Việc
- One year working experience is preferred.
- Good in Chinese or Korean Language
- Basic Education completed is preferred.
- Microsoft Office knowledge is preferred.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is encouraged.
- Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.
- Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
- Solid knowledge of the area and local attractions, events, restaurants and tourist activities preferred.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài