Việc làm Nhà Hòa Bình

Cập nhật 11/09/2024 10:14
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ phần Nhà Hòa Bình
Guest Experiences Manager
Nhà Hòa Bình
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

o Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

o Supervise Guest Relations and Resort Host Team operations during assigned shift including:

o Update and Maintenance of guest‘s profile

o Review daily arrival guest and arrange In villas check in guest

o Liaise with Room Service and Housekeeping to set up VIP Amenity at the right time

o Communicates, Coordinates and coordinates with other departments as required. Ex: Front Desk, Concierge, and Bell desk, Driver

o Check the Daily Function and assign Guest Relations accordingly

o Prepare Weekly/daily VIP arrival and note any high paying guests

o Follow up and resolve Guest’s traces

o Efficient check in and check out process

o Courtesy call and record to gain Guest’s Feedbacks (long stay, loyalty and Regular guests preferred)

o Manage the guest relation department and Resort Team .

o Update and manage “At your Service (ex Dial a Smile) and work out the end of month reporting to the HoDs

o Efficient Check in and Check out at the lobby

o Supervise and control Cash Float

o Order and control stocks in the FO

o Be responsible for all the changes of set up and report immediately

o Instructing staff in cash security procedures

o Prepare monthly reports

o Supervise and train the new comers

o To attend to guest’s complaints promptly, efficiently and to report to the Guest Relations Manager for service recovery and follow up.

o To familiar with the habits of regular and long staying guests and anticipate their requirements

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances.

Full Salary & monthly Service Charge in probation period.

Relocation allowance by ranks.

Home Visit allowance.

2. Benefits

Supported housing staff with full amenities and entertainment area.

Support shuttle bus to Resort

Full meals during the work shift and day off.

Uniforms are provided according to Hotel standards.

International working environment, joining training courses according standard of Accor.

05 Working day | 02 day off per week

All Heartist card apply for all Accor Hotels.

3. Insurance policy

Social Insurance in Probation Contract

Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup

Special promotion for resort service by rank

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• 2 years experience in Front office / Guest services/ Guest Relation/ Assistant Manager or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Good writing skills

• Proficient in the use of Microsoft Office and Opera

• Problem solving and organizational abilities


Yêu cầu hồ sơ

If you are interested, please contact our Recruitment team via:

  • Apply to via hoteljob.vn
  • Submit CV to email: Linh.hoang  accor.com 
  • Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
*Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.

Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ phần Nhà Hòa Bình
Nhà Hòa Bình Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty CP Nhà Hòa Bình (HBH) được thành lập với mục tiêu phát triển thế mạnh Kinh doanh địa ốc, sau lĩnh vực Xây dựng của Công ty CP Xây dựng & Kinh doanh Địa ốc Hòa Bình (HBC); đồng thời góp phần mang lại những sản phẩm bất động sản thực sự đáp ứng nhu cầu thực về nhà ở.

Với niềm tin nơi khách hàng và đối tác, công ty CP Nhà Hòa Bình sẽ không ngừng nỗ lực cho những thành công nối tiếp trong tương lai, như đúng phương châm và định hướng của Công ty  “Dịch vụ UY TÍN - Sản phẩm CHẤT LƯỢNG -  GIÁ HỢP LÝ”.

Những nghề phổ biến tại Nhà Hòa Bình

Bạn làm việc tại Nhà Hòa Bình? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hòa Bình

Nhà Hòa Bình

Click để đánh giá