Yêu cầu công việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education:
Required – Bachelor or above specializing in personnel management or relative management.
2. Experience:
3 years experience in personnel, at least 2 year experience in recruitment, having practical experiences in mass production.
3. Skill:
Master the skills of recruitment and interview.
Master the skills of employee performance evaluation.
Have good sense of judgment.
Have the ability of coordination, communication and problem settlement.
Can work under press.
Have the expression ability both in writing and oral.
Good English speaking and listening. Good computer skill.
MINIMUM QUALIFICATIONS
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Công ty CP Nhà Hòa Bình (HBH) được thành lập với mục tiêu phát triển thế mạnh Kinh doanh địa ốc, sau lĩnh vực Xây dựng của Công ty CP Xây dựng & Kinh doanh Địa ốc Hòa Bình (HBC); đồng thời góp phần mang lại những sản phẩm bất động sản thực sự đáp ứng nhu cầu thực về nhà ở.
Với niềm tin nơi khách hàng và đối tác, công ty CP Nhà Hòa Bình sẽ không ngừng nỗ lực cho những thành công nối tiếp trong tương lai, như đúng phương châm và định hướng của Công ty “Dịch vụ UY TÍN - Sản phẩm CHẤT LƯỢNG - GIÁ HỢP LÝ”.