Việc làm Công Ty Cổ Phần Phát Quyết

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Phát Quyết
Assistant Executive Housekeeper
Công Ty Cổ Phần Phát Quyết
29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 TP HCM

Mô tả công việc

Position Summary:

As an Assistant Executive Housekeeper at Hilton Saigon, you will work closely with the Head of Department to ensure the delivery of exceptional guest experiences and adherence to Hilton standards. You will be responsible for overseeing the Housekeeping department and ensuring that all tasks are performed to the highest standards.

Key Responsibilities:

- Support the Head of Department in recruiting, managing, training, and developing team members.

- Assist with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures.

- Responsible for meeting departmental targets and managing budgets.

- Maintain financial awareness, make effective decisions, and lead by example with integrity and a focus on continuous improvement.

- Monitor appearance, standards, and performance of team members, emphasizing training and teamwork.

- Ensure appropriate staffing to meet business demands.

- Assign duties to supervisors and team members.

- Foster good relationships with all hotel departments and conduct monthly communication meetings in the absence of the Head of Department.

- Understand and enforce hotel emergency procedures, security protocols, and health and safety regulations.

- Ensure implementation and adherence to departmental procedures and standards.

- Stay informed about the hotel's services and facilities.

- Handle and maintain equipment, tools, keys, and supplies according to instructions.

- Report and follow up on maintenance issues and safety hazards.

- Manage lost and found procedures.

- Ensure high standards of cleanliness and order in all working areas.

- Promote environmental responsibility.

- Handle guest inquiries and complaints, using the MIR (Make It Right) process to resolve issues.

- Provide exceptional customer service with a professional and positive attitude.

- Anticipate guest needs before being asked.

- Adhere to Hilton’s grooming standards including uniform and personal hygiene.

- Manage guest requests efficiently and effectively.

- Resolve customer complaints to maintain high satisfaction levels.

- Assist in overseeing Housekeeping and Laundry operations.

- Aid in setting and achieving departmental targets and objectives.

- Ensure high operating standards in Housekeeping and Laundry align with hotel brand standards.

- Perform routine inspections of Housekeeping areas and report issues to the Executive Housekeeper.

- Ensure team members are knowledgeable about room categories and amenities and receive ongoing training.

- Address performance issues in compliance with company policies.

- Act as Deputy in the absence of the Executive Housekeeper.

- Attend training sessions and meetings as required.

- Perform any other reasonable tasks assigned by hotel management.

- Manage and oversee master keys in your possession.

Yêu cầu công việc

- Proven experience in a similar role within a high-end hotel environment.

- Strong leadership and team management skills.

- Excellent communication and interpersonal abilities.

- Sound knowledge of housekeeping operations and standards.

- Ability to handle multiple tasks and work under pressure.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance

- Get job-related professional training, opportunities for advancement.

- Professional and classy working environment.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Phát Quyết
Công Ty Cổ Phần Phát Quyết Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Phát Quyết thành lập từ năm 2013, trải qua những bước thăng trầm với nhiều biển động của nền kinh tế, Phát Quyết đã ra đời và lớn lên từng ngày. Sau nhiều lần trở mình phát triển, với khát vọng và hoài bão to lớn của người sáng lập, cùng sự chung tay góp sức của toàn bộ cán bộ nhân viên, các nhà đầu tư, chuyên gia tư vấn trong và ngoài nước - tháng 04/2019 - công ty chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần Phát Quyết hưởng đến những mục tiêu, chiến lược kinh doanh mang tầm vóc vĩ mô. Toàn thể công ty Cổ phần Phát Quyết luôn nỗ lực để hoàn thành sứ mệnh to lớn: “Không ngừng sáng tạo, tìm kiếm những lĩnh vực đầu tư kinh doanh mang lại giá trị kinh tế cao, phát triển thương hiệu Phát Quyết ngày càng vươn xa”. Công ty đã cho ra mắt các thương hiệu Q'Mart, Q’Phở, Q'Bistro, Hội An Outlet với chuỗi cửa hàng tọa lạc tại Sân bay Quốc tế Cam Ranh, có mặt hầu hết trong các lĩnh vực kinh doanh dịch vụ phi hàng không, đáp ứng kịp thời các nhu cầu thiết yếu của hành khách đến sân bay. Với định hướng: trở thành môi trường kinh doanh văn minh, hiện đại với các lĩnh vực ẩm thực, chuỗi bán lẻ, khách sạn, du lịch, bất động sản,... để khi nhắc đến thành phố Nha Trang, không chỉ được nhắc đến du lịch, trầm hương, yến sào,... mà phải nhờ đến các món ăn, các dịch vụ, sản phẩm của Phát Quyết. Đồng thời luôn là mỗi trường làm việc hấp dẫn, thu hút nhân tài để không ngừng phát triển, vững bước vươn xa.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Phát Quyết

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Phát Quyết? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Phát Quyết

Công Ty Cổ Phần Phát Quyết

Click để đánh giá